Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-28
Końskie: Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 226579 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. - w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) w przewidywanej ilości: -tablice samochodowe - do 28 800 szt., w tym: zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe, zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe, badawcze jednorzędowe i dwurzędowe. -tablice motocyklowe - do 1 200 szt., w tym: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe -tablice motorowerowe - do 450 szt., w tym: zwyczajne, tymczasowe. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i kasacji tablic złomowych przekazanych mu protokólarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic złomowych z chwilą ich przekazania. 1.2 .Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie partiami w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się wykonać, dostarczyć oraz odebrać wycofane tablice własnym środkiem transportu i na własny koszt w terminie nieprzekraczalnym 7 dni od dnia uzgodnienia telefonicznego które musi zostać niezwłocznie potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający stosuje prawo opcji. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom zamówienia, który zostanie w pełni zrealizowany wynosi: -tablic samochodowych - 24 000 szt. -tablic motocyklowych - 1 000 szt. -tablic motorowerowych - 375 szt. Zamówienie większej ilości tablic uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może zostać zwiększone w poszczególnych rodzajach tablic, o odpowiednio: - tablic samochodowych do 4 800 szt. - tablic motocyklowych do 200 szt. - tablic motorowerowych do 75 szt. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia przewidywanej ilości tablic do ilości rzeczywistego zapotrzebowania danego rodzaju tablicy, jednakże w ramach tej samej wartości zamówienia. 3.Tablice powinny posiadać certyfikat zgodności ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r.Nr 186 poz. 1322 z późn.zm.) 4.W związku z tym, że dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, każda dostarczana partia tablic rejestracyjnych powinna być poprzedzona badaniami niepełnymi, zgodnie z programem i zakresem określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 5.Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji począwszy od dnia wydania tablic przez Zamawiającego. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w jednej z form określonych w art.45 ust.6 ustawy PZP
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców którzy: - posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012.1137. ze zm.), - posiadają certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych, o którym mowa w pkt. 3 ppkt. 3 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert - wykazu wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 dostawy tablic rejestracyjnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. Nr 1 do SIWZ) 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. (zał. nr. 1 do formularza oferty) 3. Dowód wpłaty wadium 4. Wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75 a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012.1137. ze zm.), 5. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych, o którym mowa w pkt. 3 ppkt. 3 SIWZ. 6. Parafowany wzór umowy, 7. W przypadku składania oferty wspólnej: (w rozumieniu art. 23 ustawy pzp) wymagane są także dokumenty: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.( B) i pkt.(C) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Końskich
ul. Stanisława Staszica 2
26-200 Końskie
sala obsługi interesantów, parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Końskich ul. Stanisława Staszica 2 26-200 Końskie kancelaria ogólna, pokój nr 1, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych(...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Przebudowa kotłowni wraz z modernizacją sieci ciepłowniczej w budynku ZPO w Stadnickiej Woli.
więcej: przetargi w Końskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.