To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Końskie: Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 249497 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226579 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. - w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) w przewidywanej ilości: -tablice samochodowe - do 28 800 szt., w tym: zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe, zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe, badawcze jednorzędowe i dwurzędowe. -tablice motocyklowe - do 1 200 szt., w tym: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe -tablice motorowerowe - do 450 szt., w tym: zwyczajne, tymczasowe. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i kasacji tablic złomowych przekazanych mu protokólarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic złomowych z chwilą ich przekazania. 1.2 .Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie partiami w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się wykonać, dostarczyć oraz odebrać wycofane tablice własnym środkiem transportu i na własny koszt w terminie nieprzekraczalnym 7 dni od dnia uzgodnienia telefonicznego które musi zostać niezwłocznie potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający stosuje prawo opcji. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom zamówienia, który zostanie w pełni zrealizowany wynosi: -tablic samochodowych - 24 000 szt. -tablic motocyklowych - 1 000 szt. -tablic motorowerowych - 375 szt. Zamówienie większej ilości tablic uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może zostać zwiększone w poszczególnych rodzajach tablic, o odpowiednio: - tablic samochodowych do 4 800 szt. - tablic motocyklowych do 200 szt. - tablic motorowerowych do 75 szt. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia przewidywanej ilości tablic do ilości rzeczywistego zapotrzebowania danego rodzaju tablicy, jednakże w ramach tej samej wartości zamówienia. 3.Tablice powinny posiadać certyfikat zgodności ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r.Nr 186 poz. 1322 z późn.zm.) 4.W związku z tym, że dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, każda dostarczana partia tablic rejestracyjnych powinna być poprzedzona badaniami niepełnymi, zgodnie z programem i zakresem określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 5.Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji począwszy od dnia wydania tablic przez Zamawiającego. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROTAB" KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PROTAB" KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- PROTAB Kowalczyk i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Marii Konopnickiej 11B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170728,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156046,50
Oferta z najniższą ceną: 156046,50 / Oferta z najwyższą ceną: 165534,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych(...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Przebudowa kotłowni wraz z modernizacją sieci ciepłowniczej w budynku ZPO w Stadnickiej Woli.
więcej: przetargi w Końskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.