eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzRemont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Popiełuszki 3A w Zgierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-27

Zgierz: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Popiełuszki 3A w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 226726 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186448 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Popiełuszki 3A w Zgierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku w Zgierzu przy ul. Popiełuszki 3A wraz z wymianą stolarki okiennej, malowanie klatki schodowej oraz remont wc na I i II piętrze zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym, rysunkami (rzuty i przekrój budynku) stanowiącymi załącznik nr 1 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 2. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do remontu na I piętrze wynosi ca 165 m2 (razem z wc) przy wysokości pomieszczeń 3,45m. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Wymianę 16 okien drewnianych na okna uchylno-rozwieralne PCV w kolorze białym wraz z parapetami wewnętrznymi i obrobieniem ościeży bez parapetów zewnętrznych. Okna o wymiarach 1,10 x 1,95m (nietypowe) z zachowaniem podziału, tak jak na parterze. 2. Wymianę drzwi wejściowych na I piętrze z klatki schodowej do części biurowej na aluminiowe - dwuskrzydłowe z zamkiem i samozamykaczem (wymiary 1,45x2,05m) w kolorystyce uzgodnionej z użytkownikiem. 3. Wymianę drzwi do wc z zamkiem na I i II piętrze. 4. Malowanie wewnętrznej stolarki drzwiowej, która nie podlega wymianie. 5. Wymianę w istniejącej instalacji elektrycznej (istniejącym oprzewodowaniu) opraw świetlówkowych na nowe wraz z montażem dodatkowych 4 szt. ( razem 30 szt ); wymianę włączników, gniazd; wymianę zabezpieczeń w tablicy bezpiecznikowej . 6. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania. Naprawienie i wyrównanie ubytków, oczyszczenie powierzchni. Malowanie dwukrotne ścian i sufitów - kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem. 7. Uzupełnienie ściany w pomieszczeniu nr 9 w miejscu zlikwidowanego balkonu. W miejsce drzwi należy zamontować okno. 8. Usunięcie starych wykładzin w pomieszczeniach od nr 1 do 10; skucie ksylolitu, położenie warstwy wyrównawczej, zagruntowanie; posadzka z płytek terakotowych; pow. użytkowa pomieszczeń od nr 1 do 10 wynosi 158,26 m2. 9. Rozebranie ścianek działowych wskazanych na rzucie i wykonanie nowego podziału pomieszczeń ściankami gipsowo-kartonowymi wraz z zamontowaniem nowej stolarki drzwiowej (6 szt). 10. W pomieszczeniu nr 11na I piętrze - wc - zakres remontu obejmuje: a) montaż sufitu podwieszanego, b) rozebranie istniejących przepierzeń, c) montaż sanitarnych ścianek działowych (płyta wiórowa kryta laminatem) na dwie kabiny, d) wykonanie posadzki z płytek terakotowych; glazura na ścianach do wysokości 2,0 m, zmniejszenie otworu okiennego poprzez zamurowanie części otworu, e) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych: - jednej umywalki wraz z baterią i podejściami, - misek ustępowych z płuczką - 2 szt. wraz z podejściami, f) zamontowanie nowych urządzeń sanitarnych wraz z podejściami do pionów: - jednej umywalki z szafką, baterią, przepływowym podgrzewaczem wody, - ustępu z płuczką typu kompakt - 2 komplety, g) pomalowanie pozostałej powierzchni ścian i sufitu. 11. Na II piętrze remont wc - ogólnie dostępnego obejmuje: a) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych wraz z podejściami, tj. miski ustępowej z płuczką 1 szt., umywalki i drzwi wejściowych, b) zamontowanie nowych urządzeń: jednej umywalki z szafką i przepływowym podgrzewaczem wody, ustępu z płuczką typu kompakt, c) ułożenie glazury na ścianach do 2 m, d) pomalowanie pozostałej ściany i sufitu, e) skucie posadzki z płytek lastrykowych, f) przygotowanie podłoża i ułożenie płytek terakotowych, g) montaż drzwi wraz z zamkiem. Kolorystyka ścian, terakoty, glazury oraz stolarki w uzgodnieniu z użytkownikiem. Przed wymianą stolarki Wykonawca pobierze wymiary z natury. 12. Zakres prac remontowych klatki schodowej obejmuje przygotowanie do malowania i malowanie ścian i sufitów, malowanie lamperii do wysokości 1,60 farbami zmywalnymi, malowanie balustrady oraz wymianę opraw świetlówkowych. UWAGI: 1. Wszystkie materiały zastosowane do remontu winny posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne. 2. Roboty remontowe należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną. 3. Po wykonaniu prac należy uporządkować teren, wywóz gruzu itp. leży po stronie wykonawcy. 4. W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełnią wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Michał Korzycki, ul. Boya-Żeleńskiego 27/10, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181904,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 102000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 171011,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.