eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeZP/65/MGW/2015 Wykonanie systemu rewersji wentylatora głównego przy szybie GUIDO wraz zakupem wentylatora.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Zabrze:
ZP/65/MGW/2015
Wykonanie systemu rewersji wentylatora głównego przy szybie GUIDO wraz zakupem wentylatora.

Numer ogłoszenia: 226776 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.muzeumgornictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/65/MGW/2015
Wykonanie systemu rewersji wentylatora głównego przy szybie GUIDO wraz zakupem wentylatora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu rewersji powietrza w stacji wentylatorów głównych przy szybie Guido wraz z zakupem wentylatora.
Zamówienie składa się z dwóch zadań:
Zadanie 1. Zakup wentylatora niezbędnego do prawidłowego prowadzenia prac związanych z zabezpieczeniem i ratowaniem części zabytkowych zakładu górniczego;
Zadanie 2. Wykonanie systemu rewersji wentylatora głównego przy szybie Guido Zadanie drugie realizowane będzie w trzech etapach na podstawie przedstawionego w załącznikach projektu wykonawczego, tj:
Etap 1. Wykonanie, dostawa i montaż elementów konstrukcji wsporczych;
Etap 2. Wykonanie, dostawa i montaż elementów kanałów wentylacyjnych i wykonanie otworu montażowego;
Etap 3. Dostawa elementów wyposażenia elektrycznego wraz z układem zdalnego sterowania i wizualizacji pracy wentylatorów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.
    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
    Główny przedmiot zamówienia:
    45000000-7 Roboty budowlane
    Dodatkowy przedmiot zamówienia:
    44212300-2 Konstrukcje i ich części
    39714110-4 Wentylatory wyciągowe
    45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 39.71.41.10 - Wentylatory wyciągowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 PLN, (słownie: dziewięć tysięcy zł.) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni od daty składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • BR> Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: minimum jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto obejmującą montaż wentylatora przeznaczonego do wentylacji w zakładach górniczych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia):
      a)Kierownik Budowy - (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innychobowiązujących przepisów oraz zatwierdzenie OUG w charakterze co najmniej osoby średniego dozoru ruchu w specjalności budowlanej dla górniczych robót budowlanych wykonywanych na powierzchni kopalni węgla kamiennego.
      b)Kierownik robót - (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz.578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów).
      c)Osoby dozoru wyższego: 1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, które są zobowiązane posiadać osoby wykonujące czynności w wyższym dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności mechanicznej - maszyn i urządzeń na powierzchni lub maszyn i urządzeń dołowych,
      1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, które są zobowiązane posiadać osoby wykonujące czynności w wyższym dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności elektrycznej - maszyn i urządzeń na powierzchni lub maszyn i urządzeń dołowych,
      d)Osoby średniego dozoru:
      1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, które są zobowiązane posiadać osoby wykonujące czynności w średnim dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności mechanicznej - maszyn i urządzeń na powierzchni lub maszyn i urządzeń dołowych,
      1 osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, które są zobowiązane posiadać osoby wykonujące czynności w średnim dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności elektrycznej - maszyn i urządzeń na powierzchni lub maszyn i urządzeń dołowych posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
      e)Elektromonter urządzeń elektrycznych (min. 2 osoby): kwalifikacje zawodowe: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, Kwalifikacje osób wskazanych w pkt c), d) powinny odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego.
      Kwalifikacje elektryczne osób wymienionych w pkt. d), e) powinny spełniać wymagania Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w spawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - dla napięcia do 1 kV.
      Zamawiający uzna powyższy warunek również za spełniony jeżeli Wykonawca dysponować będzie osobami posiadającymi kwalifikacje równoważne, wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy.
      Uwaga
      W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób od których wymagane są:
      1)Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.).
      2)W przypadku Wykonawców zagranicznych, Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 09 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 163, poz. 981), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r., w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. nr 84, poz. 755, z 2004 r. Nr 101, poz. 1035 oraz z 2007 r., Nr 204, poz. 1474), z uwzględnieniem postanowień Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 18 marca 2008 r., Nr 63, poz. 394). Szczegółowe zasady postępowania znajdują się na stronie internetowej Wyższego Urzędu Górniczego.
      3)Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego doświadczenia.
      4)Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych.
      5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Warunek finansowy
      Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).
      Warunek ekonomiczny
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia,
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo
reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakośc - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zmiany, jakie można wprowadzić do umowy o zamówienie publiczne: 1. Zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, w następujących przypadkach:
a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
b) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
c) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń;
d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego;
e) wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych;
f) wydłużenia terminu w związku z faktem wystąpienia zdarzeń na które strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie pracy wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
g) powstanie kolizji z innymi robotami wykonywanymi przez zamawiającego lub podmiot zewnętrzny - na terenie udowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie - uniemożliwiających wykonywanie robót.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) zmiana podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
b) wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego i spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
c) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy;
d) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych,
e) wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze, zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ,
g) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi,
h) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy,
i) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć,
j) poprawa jakości, walorów użytkowych lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac lub zmiana technologii, w szczególności na skutek wystąpienia uwarunkowań technicznych odmiennych od opisanych w dokumentacji technicznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgornictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodowa 59
41-800 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 10:00, miejsce:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59, 41- 800 Zabrze
Sekretariat pok. Nr 1.02.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
4. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie:
Zadanie 1: Termin dostawy wentylatora niezbędnego do prawidłowego prowadzenia prac związanych z zabezpieczeniem i ratowaniem części zabytkowych zakładu górniczego - w terminie do 50 dni od daty podpisania umowy.
Zadanie 2: Terminy realizacji poszczególnych etapów w zakresie wykonania systemu rewersji wentylatora głównego przy szybie Guido:
Etap 1. Wykonanie dostawy i montażu elementów konstrukcji wsporczych - do 10.12.2015r.
Etap 2. Wykonanie dostawy i montaż elementów kanałów wentylacyjnych i wykonanie otworu montażowego;
- przewidywany termin - 10 tygodni od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r.
Etap 3. Dostawa elementów wyposażenia elektrycznego wraz z układem zdalnego sterowania i wizualizacji pracy wentylatorów - nie później iż do 30.04.2016r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.