Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Czeladź: dostawa rur i kształtek PCV w okresie 1 roku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Inżynierii Komunalnej w Czeladzi, do kontaktów: Cezary Stepień, Inga Wolska, ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2652653, fax 032 3632653, e-mail: zakladik@it.pl, www.czeladz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rur i kształtek PCV w okresie 1 roku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur i kształtek PCV w okresie 1 roku według załącznika nr 2 do SIWZ do siedziby Zamawiającego - Baza ZIK w Czeladzi, ul. Będzińska 64. Rury PCV będące przedmiotem zamówienia, a określone w załączniku nr 2 do SIWZ (przeznaczone są do budowy kanalizacji) powinny być o ściankach litych. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z normą PN - EN 1401-1:1999 oraz posiadać atesty materiałowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Baza Zakładu Inżynierii Komunalnej 41-250 Czeladź ul. Będzińska 64. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa rur i kształtek PCV w okresie 1 roku według załącznika nr 2 do SIWZ. Rury PCV będące przedmiotem zamówieni, a określone w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczone są do budowy kanalizacji i musza być zgodne z normą PN - EN 1401-1:1999 oraz posiadać atesty materiałowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 2000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki prawomocności podejmowania decyzji w imieniu firmy (np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe)-załącznik nr 3, B.oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 i 24 Ustawy-Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku-załącznik nr 4, C.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, E.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, F.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. G.Deklarację zgodności z Ustawą z 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych Dz. U. Nr 92 z 2004 r. poz. 881 J.Atesty materiałowe.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.06.2006, cena - 0.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.06.2006 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2006, godzina 12:00, Zakład Inżynierii Komunalej 41-250 Czeladź ul. Wojkowicka 2, sala nr 18 nr, III piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.04.2006.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.