Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Lubań: DOSTAWA SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZABEZPIECZENIA JEDNOSTKI ARESZT ŚLEDCZY W LUBANIU
Numer ogłoszenia: 226872 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Lubaniu , ul. Podwale 1, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 722 93 50, fax. 0-75 722 93 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZABEZPIECZENIA JEDNOSTKI ARESZT ŚLEDCZY W LUBANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu elektronicznego zabezpieczenia jednostki. W skład systemu elektronicznego zabezpieczenia jednostki wchodzić mają następujące podsystemy: alarmowy telewizji dozorowej domofonów do cel mieszkalnych sterowania przejściami Podstawowym zadaniem podsystemu alarmowego ma być informowanie o próbie włamania na teren jednostki lub ucieczki z terenu jednostki - zasadniczo ma być oparty o bariery podczerwieni (lub bariery mikrofalowe) i czujki ruchu. Podsystem telewizji dozorowej ma za zadanie monitoring wybranych przejść / krat oraz określonego obszaru terenu. Podsystem domofonów do cel mieszkalnych ma za zadanie zapewnienie bezpiecznej komunikacji pomiędzy celą a dyżurką oddziałowego. Podsystem sterowania przejściami - ma umożliwiać sterowanie przejściami znajdującymi się w budynku penitencjarnym z wykorzystaniem istniejącego pulpitu sterującego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowym zakresem robót określa Załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.1.1 posiadanie przez oferenta uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia (w szczególności koncesja MSWiA) 1.1.2 posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1.1.3 wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, 1.1.4 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 roboty zabezpieczenia technicznego o podobnym zakresie, 1.1.5 znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.1.6 nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 1.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.2.1 Ocena zostanie dokonana na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony formularz oferty. 1.2 Kosztorys ofertowy zawierający wyszczególnienie cen poszczególnych elementów podsystemów. 1.3 koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia 1.4 licencja pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, o której mowa w pkt.5.1.3 niniejszej specyfikacji (Art. 28. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia) 1.5 Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22.1) 1.6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w myśl art.24.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w myśl art.24.1) 1.7 Wykaz minimum 3 zrealizowanych robót o podobnym zakresie i charakterze w okresie ostatnich 5 lat (Załącznik nr 4 do SIWZ Wykaz zrealizowanych robót) 1.8 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
ul.Podwale 1
59-800 Lubań
Tel 075 722 93 50.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: brak.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Aresztu Śledczego ul. Podwale 1 59-800 Lubań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa projektorów oraz ekranów projekcyjnych do projektorów laserowych
- Remont szkoły podstawowej i wymiana nawierzchni brukowej - ZSP w Kościelniku
- Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Utwardzenie powierzchni gruntu części działki nr 698/2 w Kościelniku
- "Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu."(2)
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Wymiana sieci ciepłowniczej od komory H do komory K5 w rejonie ul. Grenadierów 3 - zaprojektowanie i przebudowa
- Rozbudowa i przebudowa budynków z niezbędną infrastrukturą na potrzeby opieki długoterminowej w SP ZOZ w Szczebrzeszynie na działce Nr 638/3.
- Rozbudowa przedszkola w Jabłonowie Pomorskim o klub dziecięcy i nowe oddziały przedszkolne.
- Przebudowa i remont Pawilonu XVIII Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybnik wraz z zagospodarowaniem terenu, ogrodzeniem i przynależną infrastrukturą techniczną - Etap II
- Nadbudowa części nr 3 dachu oraz przebudowa sal wykładowych o nr 404 i 407, a także budowa toalet w budynku nr 3 w Wyższej Szkole Straży Granicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.