eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówProwadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Rzeszów: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.
Numer ogłoszenia: 226881 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gospodarczych , ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 35 00, faks 17 85 355 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010. 2. Zajęcia będą odbywały się bezpośrednio przed lub po zakończeniu lekcji przez uczniów biorących udział w projekcie (w zależności od planu lekcji uczniów) zgodnie z następującym harmonogramem: ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z ELEMENTAMI JĘZYKA ZAWODOWEGO HOTELARSKIEGO: w całym okresie realizacji projektu 1008 godzin, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin = w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny. ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z ELEMENTAMI EKONOMII I PRAWA W HOTELARSTWIE: w całym okresie realizacji projektu 504 godziny, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny. 3. Zajęcia realizowane będą według opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Koordynatora projektu, po zasięgnięciu opinii nadzoru pedagogicznego Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, programu zajęć. Wykonawca prowadzi dziennik zajęć, przygotowuje materiały dla uczniów oraz przekazuje kopie tych materiałów Koordynatorowi projektu. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez przedstawiciela szkoły..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do wykonawców którzy dysponują a) Część I - minimum dziewięcioma (9) osobami, które posiadają: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień zawodowy co najmniej nauczyciela kontraktowego, minimum roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela języka angielskiego zawodowego hotelarskiego. b) Część II - minimum pięcioma (5) osobami, które posiadają: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień zawodowy co najmniej nauczyciela kontraktowego, minimum roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela przedsiębiorczości w klasach o profilu technik hotelarstwa i/lub minimum roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela przedmiotu ekonomia i prawo w hotelarstwie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. Krajowego Rejestru Sądowego). 3. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, Sekretariat (pokój nr 116).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 13:30, miejsce: Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, Sekretariat (pokój nr 116).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W całym okresie realizacji projektu 1008 godzin, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W całym okresie realizacji projektu 504 godziny, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.