Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Rzeszów: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.
Numer ogłoszenia: 226881 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gospodarczych , ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 35 00, faks 17 85 355 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgrzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego oraz z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010. 2. Zajęcia będą odbywały się bezpośrednio przed lub po zakończeniu lekcji przez uczniów biorących udział w projekcie (w zależności od planu lekcji uczniów) zgodnie z następującym harmonogramem: ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z ELEMENTAMI JĘZYKA ZAWODOWEGO HOTELARSKIEGO: w całym okresie realizacji projektu 1008 godzin, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin = w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny. ZAJĘCIA Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z ELEMENTAMI EKONOMII I PRAWA W HOTELARSTWIE: w całym okresie realizacji projektu 504 godziny, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny. 3. Zajęcia realizowane będą według opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Koordynatora projektu, po zasięgnięciu opinii nadzoru pedagogicznego Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie, programu zajęć. Wykonawca prowadzi dziennik zajęć, przygotowuje materiały dla uczniów oraz przekazuje kopie tych materiałów Koordynatorowi projektu. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez przedstawiciela szkoły..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do wykonawców którzy dysponują a) Część I - minimum dziewięcioma (9) osobami, które posiadają: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień zawodowy co najmniej nauczyciela kontraktowego, minimum roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela języka angielskiego zawodowego hotelarskiego. b) Część II - minimum pięcioma (5) osobami, które posiadają: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień zawodowy co najmniej nauczyciela kontraktowego, minimum roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela przedsiębiorczości w klasach o profilu technik hotelarstwa i/lub minimum roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela przedmiotu ekonomia i prawo w hotelarstwie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. Krajowego Rejestru Sądowego). 3. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie
ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, Sekretariat (pokój nr 116).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 13:30, miejsce: Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, Sekretariat (pokój nr 116).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z elementami języka zawodowego hotelarskiego w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W całym okresie realizacji projektu 1008 godzin, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny, semestr II: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości z elementami ekonomii i prawa w hotelarstwie w ramach projektu pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W całym okresie realizacji projektu 504 godziny, w tym w roku szkolnym 2011/2012, semsetr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny; w roku szkolnym 2012/2013, semestr I: 9 grup po 28 godzin, w sumie 252 godziny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.