To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Gidle: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Gidle
Numer ogłoszenia: 226954 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75357 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, woj. , tel. 034 3272027, faks 034 3272111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Gidle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gidle w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
2) Pojemniki do gromadzenia odpadów (pojemniki, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewni wykonawca. Szczegółowe informacje na temat liczby budynków i miejsc gromadzenia odpadów zawarte są w załączniku nr 2 do siwz.
2. Szczegółowe dane o Gminie Gidle charakteryzujące zamówienie:
1) Powierzchnia gminy Gidle wynosi 116,0km2;
2) Liczba mieszkańców Gminy Gidle, wg stanu na dzień 31.12.2012 r. wynosi: 6424, z czego w zabudowie jednorodzinnej 6078 osób, a w zabudowie wielorodzinnej 346 osób;
3) Teren gminy Gidle obejmuje 31 miejscowości skupionych w 21 sołectwach (wykaz miejscowości z liczbą zamieszkałych nieruchomości i liczbą mieszkańców zawiera załącznik nr 2 do siwz). Szczegółowy, aktualny wykaz wraz z informacją o adresach punktów odbioru odpadów Zamawiający przekaże wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
4) W roku 2012 zawartych było 890 umów indywidualnych przez mieszkańców na wywóz odpadów, co stanowi ok. 50 % liczby wszystkich budynków zamieszkałych.
5) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Gidle w roku 2012 z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco:
a) odpady zmieszane: 500Mg;
b) tworzywa sztuczne: 45,5Mg;
c) opakowania szklane: 40,2Mg.
Wskazane ilości zebranych w 2012 r. odpadów podane zostały pomocniczo w celu ułatwienia wykonawcy wycenę zamówienia. Prognozuje się, że po wdrożeniu na terenie Gminy Gidle nowego systemu zbiórki odpadów, ilość odbieranych odpadów znacznie wzrośnie.
6) Przewiduje się wzrost liczby budynków zamieszkałych o ok. 5 rocznie.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości zebranych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych (system mieszany workowy - pojemnikowy), z podziałem na następujące rodzaje odpadów:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod: 20 03 01) - gromadzone w pojemnikach, częstotliwość wywozu: 1 raz na miesiąc w przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz 2 razy w miesiącu dla zabudowy wielorodzinnej;
b) selektywnie zbierane odpady komunalne, gromadzone w workach z folii polietylenowej LDPE o grubości co najmniej 60 mikronów (zabudowa jednorodzinna) oraz pojemnikach w zabudowie wielorodzinnej, z podziałem na następujące frakcje:
- tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, papier i tektura;
- szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe;
Częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych: 1 raz na miesiąc w przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz 2 razy w miesiącu dla zabudowy wielorodzinnej;
c) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji - jeżeli nie są kompostowane w przydomowych kompostownikach, będą odbierane z odpowiednio oznakowanych worków na indywidualne zgłoszenie, minimalna pojemność worka: 40 L (litrów);
2) Odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości zebranych i dostarczonych przez mieszkańców Gminy Gidle odpadów komunalnych, z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), następujących rodzajów odpadów:
a) papier
b) szkło
c) opakowania wielomateriałowe
d) tworzywa sztuczne typu PET
e) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji
f) metal
g) przeterminowane leki
h) zużyte baterie i akumulatory (kod odpadu: 20 01 32);
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody: 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36);
j) chemikalia (farby, lakiery itp.);
k) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07);
l) zużyte opony (kod 16 01 03)
m) opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach.
3) Odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości zgromadzonych przeterminowanych leków z wyznaczonych punktów aptecznych (wykaz punktów zostanie przekazany wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy), przewiduje się nie więcej niż 2 punkty zbierania przeterminowanych leków, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich pojemników do gromadzenia przeterminowanych leków i ich systematycznego uzupełniania w razie zaistnienia takiej potrzeby;
Przedmiotem postępowania nie jest gospodarka odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi, która odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno - prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo - budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami.
4) Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych - w miejscu wskazanym przez zamawiającego wykonawca zorganizuje PSZOK w terminie do dnia 12.07.2013 r. który zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki i kontenery, dostosowane wielkością do występujących potrzeb, w celu zapewnienia prawidłowej segregacji odpadów oddawanych przez mieszkańców zgodnie z zapisami pkt II.1.4) 3. 2) niniejszego ogłoszenia, uchwałą Rady Gminy w Gidlach w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz uchwałą Rady Gminy w Gidlach w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gidle. Wykonawca odpowiadał będzie za utrzymanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości i porządku. PSZOK przyjmował będzie odpady od mieszkańców w co drugi i czwarty piątek każdego miesiąca w godz. 12.00 - 16.00, chyba że w tym dniu przypadał będzie dzień ustawowo wolny, wówczas PSZOK będzie nieczynny. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji dostarczanych do PSZOK selektywnie zbieranych odpadów.
5) Wyposażenie (nieodpłatne) właścicieli wszystkich zamieszkałych nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane oraz dostarczanie worków i pojemników na odpady zbierane selektywnie. Ilości i objętości pojemników oraz worków dla nieruchomości zamieszkałych muszą być dostosowane do ilości osób je zamieszkujących, zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Gidlach w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gidle oraz informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki oraz pierwsze wyposażenie w worki winno nastąpić w terminie do 1 lipca 2013 roku, a następnie, na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania zamówienia. Pojemniki w trakcie realizacji zamówienia, winny być dostarczane w ciągu 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. W terminie do 01.07.2013 r. wykonawca przedłoży zamawiającemu informację o ilościach i rodzaju pojemników oraz worków dostarczonych na poszczególne nieruchomości wraz z informacją o posesjach, na które nie dostarczono pojemników z podaniem przyczyny niedostarczenia. Pojemniki na odpady winny być nowe lub używane (w dobrym stanie technicznym - nieuszkodzone, czyste i estetyczne), posiadające deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub spełniające wymagania obowiązujących Polskich Norm. Dostarczane worki na poszczególne frakcje selektywnie zbieranych odpadów komunalnych muszą różnić się kolorystycznie oraz posiadać oznaczenie, jakiego rodzaju odpady należy w nich gromadzić.
6) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów odbywać się będzie w następujący sposób:
a) wykonawca opracuje (w porozumieniu z zamawiającym) i dostarczy do wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gidle harmonogram wywozu odpadów (ilości posesji do których należy dostarczyć harmonogram - zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 2 do siwz), w postaci ulotek umieszczanych w skrzynkach na listy bądź przekazywanych do ręki oraz poprzez wywieszenie na ogólnie dostępnych tablicach ogłoszeń w poszczególnych miejscowościach - ulotki w formie wydruków czarno - białych, format minimalny: A5 (wersję elektroniczną ulotki wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu zamieszczenia na stronie internetowej);
b) odpady winny być odbierane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00, w poszczególnych miejscowościach w tym samym dniu tygodnia, w przypadku gdy w ustalony dzień wywozu przypada dzień ustawowo wolny, wówczas odbiór odpadów winien się odbywać w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu ustawowo wolnym;
c) odbiór odpadów odbywał się będzie z pojemników wystawionych przez właścicieli na zewnątrz posesji (przy drodze dojazdowej) lub z pergoli śmietnikowych w przypadku zabudowy wielorodzinnej, podczas odbierania odpadów niedopuszczalne będzie mieszanie selektywnie zebranych odpadów z odpadami niesegregowanymi, wykonawca zobowiązany będzie również do zbierania odpadów leżących luzem obok opróżnianych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenu przyległego tj. terenu w promieniu do 2 metrów, zanieczyszczonego na skutek przepełnienia pojemników - obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników;
d) odbiór odpadów z nieruchomości o utrudnionym dostępie (budynki stojące poza zwartą zabudową, do których prowadzą drogi gruntowe), wykonawca może ustalić w odrębnych terminach wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości, odbiór odpadów winien odbywać się pojazdem o masie całkowitej nie przekraczającym 6,5 tony;
e) wywóz przeterminowanych lekarstw z punktów aptecznych oraz odpadów z PSZOK wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzać w taki sposób, aby zapobiec przepełnieniu się dostarczonych do tych punktów i PSZOK pojemników;
f) na czas transportu odpady winny być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich rozwiewanie i rozpylanie;
g) selektywnie zebrane odpady komunalne, wykonawca przekazywać będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U. z 2013 r., poz. 21), a w przypadku odpadów zmieszanych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
h) wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania przestrzegania przez mieszkańców obowiązku segregowania odpadów komunalnych, w przypadku stwierdzenia, że właściciel posesji mimo obowiązku nie segreguje odpadów, wówczas wykonawca odbiera je jako zmieszane i:
- informuje właściciela posesji o źle posegregowanych odpadach poprzez przylepienie na pojemnik nalepki ostrzegawczej, np. w postaci samoprzylepnej kartki;
- sporządza fotograficzną dokumentację ze zdarzenia oraz protokół zawierający datę, miejscowość i numer posesji, na której stwierdzono nieprawidłową segregację;
- informuje niezwłocznie o tym fakcie zamawiającego, przekazując sporządzoną dokumentację.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i przekazywania zamawiającemu dokumentacji sprawozdawczej z przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
a) raportu na dzień 01.07.2013 r. o ilości oraz rodzaju pojemników przekazanych właścicielom poszczególnych posesji oraz comiesięcznych raportów o ilości i rodzajach przekazanych pojemników w danym miesiącu wraz z aktualną informacją o ilości i rodzajach pojemników znajdujących się na poszczególnych posesjach;
b) comiesięcznych sprawozdań zawierających informacje na temat ilości (masy) odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania - ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane;
c) kart przekazania odpadów, które określać będą datę, kod, wagę i rodzaj przekazanych odpadów. Karty muszą wskazywać, że przekazane odpady pochodzą z terenu Gminy Gidle. Karty stanowić będą załącznik do wystawianej przez wykonawcę faktury;
d) sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu i porządku w gminach;
e) comiesięcznej informacji na temat liczby nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne;
f) informacji na temat ilości (masy) oraz frakcji dostarczonych odpadów do PSZOK przez mieszkańców Gminy Gidle w danym miesiącu;
g) innych informacji, będących w posiadaniu wykonawcy, na temat unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zamawiający nałoży taki obowiązek.
4. Pozostałe wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca realizował będzie usługę pojazdami w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, sprawnymi z aktualnymi badaniami technicznymi oznakowanymi logo i podstawowymi danymi teleadresowymi firmy, oraz spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie podczas realizacji przedmiotu umowy;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odbieranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia;
4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową zlokalizowaną na terenie Gminy Gidle lub w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Gidle, na terenie do którego posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
5) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gidle Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska), zgodnie z treścią zawartą w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SP Z O O ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SP Z O O ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
- Remondis Sp. z o.o., Oddział w Częstochowie, ul. Radomska 12, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 669657,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 329689,96
Oferta z najniższą ceną: 329689,96 / Oferta z najwyższą ceną: 393141,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych na terenie Łomianek.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.