eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzebudowa sanitariatów przy Sali Posiedzeń w budynku A przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Bydgoszcz: Przebudowa sanitariatów przy Sali Posiedzeń w budynku A przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 226954 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów przy Sali Posiedzeń w budynku A przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń, tj: sanitariatów przy Sali Posiedzeń w budynku A przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie nowych ścianek działowych, tynków wewnętrznych oraz okładzin 2. Remont posadzek 3. Wymiana sufitów podwieszonych 4. Wymiana stolarki drzwiowej 5. Malowanie ścian 6. Remont instalacji wewnętrznej: elektrycznej, c.o., wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą armatury sanitarnej. Uszczegółowienie zakresu przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 44.22.12.00 - Drzwi 44.11.33.30 - Okładziny 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp,tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -wykażą się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest: wykonaniem jednej lub maksymalnie trzech robót/roboty budowlanych - remontu pomieszczeń sanitariatów w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej 80.000,00 zł (brutto). -dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ww. osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, pkt. 1, ust.2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o. - min. 1 osoba -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - min. 1 osoba c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2. Wykonawcy występujący wspólnie: a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane od Wykonawców - warunki podmiotowe 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest: wykonaniem jednej lub maksymalnie trzech robót/roboty budowlanych - remontu pomieszczeń sanitariatów w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej 80.000,00 zł (brutto) - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych, przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zaświadczenia o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz.12 z późn. zm.) 2.3. W przypadku ewentualnych podwykonawców, należy dołączyć wykaz części zamówień, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2.4. Oświadczenie: zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust 1, art. 24 ust.1 i 2 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór- załącznik nr 2. 2.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.6. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2.1 niniejszej części SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy przy ulicy Jagiellońskiej 15, budynek F pokój nr 54 II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy przy ulicy Jagiellońskiej 15, budynek F pokój nr 56 II piętro (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.