eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Katowice: Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
Numer ogłoszenia: 227093 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach , Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, faks 0-32 6047713, 2072769.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy druków sądowych, okładek, oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sadu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dla druków sądowych - załącznik nr 3A b) dla urządzeń ewidencyjnych - załącznik nr 3B c) dla okładek - załącznik nr 3C Powyższe załączniki zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, są jednocześnie formularzami cenowymi za pomocą których wykonawca dokona obliczenia ceny oferty. Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych realizowana będzie na podstawie zamówień cząstkowych. Szczegółowy zestaw druków z podaniem kodu i nazwy druku lub jego wzoru oraz zamawianej ilości będą przekazywane w zamówieniach cząstkowych. Zamówienia cząstkowe należy zrealizować w terminie do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia. Miejsce dostawy: Katowice, ul. Warszawska 45 - 47..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych do Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienia cząstkowe należy zrealizować w terminie do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale V SIWZ, a nie wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. 7. Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany druk Załącznika nr 3A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy - Druki sądowe, potwierdzający oferowanie druków i urządzeń ewidencyjnych spełnianie minimalnych parametrów technicznych wskazanych przez Zamawiającego b) wypełniony i podpisany druk Załącznika nr 3B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy - Urządzenia ewidencyjne, potwierdzający spełnianie minimalnych parametrów technicznych wskazanych przez Zamawiającego c) wypełniony i podpisany druk Załącznika nr 3C do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy - Okładki, potwierdzający spełnianie minimalnych parametrów technicznych wskazanych przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Gospodarczy Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach, ul. Warszawska 45-47, 40-010 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Oddział Gospodarczy ul. Warszawska 45-47, 40-010 Katowice lub złożyć w Biurze Podawczym Sądu przy ul. Warszawskiej 45-47 w Katowicach..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.