To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-28
Katowice: Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 253909 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227093 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, faks 0-32 6047713, 2072769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy druków sądowych, okładek, oraz urządzeń ewidencyjnych dla Sadu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dla druków sądowych - załącznik nr 3A b) dla urządzeń ewidencyjnych - załącznik nr 3B c) dla okładek - załącznik nr 3C Powyższe załączniki zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, są jednocześnie formularzami cenowymi za pomocą których wykonawca dokona obliczenia ceny oferty. Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych realizowana będzie na podstawie zamówień cząstkowych. Szczegółowy zestaw druków z podaniem kodu i nazwy druku lub jego wzoru oraz zamawianej ilości będą przekazywane w zamówieniach cząstkowych. Zamówienia cząstkowe należy zrealizować w terminie do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia. Miejsce dostawy: Katowice, ul. Warszawska 45 - 47..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12524.27 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLIGRAFIA BRO - KAL s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12524.27
- Oferta z najniższą ceną: 12524.27 oferta z najwyższą ceną: 20311.68
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Dostawa samochodu osobowego z napędem elektrycznym
- Dostawa anody srebrnej - 1 szt.
- Roboty remontowo-malarskie w budynku A oraz budynku B przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ...
- Obsługa serwisowa aparatury anestezjologicznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, TESTÓW LABORATORYJNYCH, MIKROBIOLOGICZNYCH I IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA POTRZEB MEDYCZNEGO LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO
- Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków medycznych
- Dostawa druków medycznych, książek i kopert
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.