Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Pęczniew: Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E.
Numer ogłoszenia: 227208 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęczniew , ul. Główna 10/12, 99-235 Pęczniew, woj. łódzkie, tel. 043 6781519, faks 043 6781519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-peczniew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej o łącznej długości 5870m , przebiegającej przez wsie Przywidz i Osowiec gm. Pęczniew . Na etapie projektowania zadanie to zostało podzielone na cztery etapy: I etap przebudowy drogi obejmuje odcinek o długości 1120 m. Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny L ( droga lokalna ), ogólnodostępna, przeznaczona dla wszystkich użytkowników. W pasie drogowym wyróżniono następujące parametry techniczne: -jezdnia 4m -pobocza o szer 2 x 1,0m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2%, a na poboczach zaprojektowano 7%. Przebieg drogi dostosowano do istniejącej drogi gminnej. Oś projektowanej drogi pokrywa się z osią drogi istniejącej. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 składającą się z następujących warstw: - istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego o szer. 4,0 cm -warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego (żwir) o gr. do 5 cm - górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 ( ścieralna ) o gr. 4 cm Odwodnienie terenu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni, poboczom drogi do rowów przydrożnych lub wypuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. W miejscach zniszczonych przepustów wykonane zostaną nowe z rur PVC o średnicy 40 cm ze ściankami czołowymi. Przewiduje się oznakowanie pionowe zgodnie z projektem budowlanym zadania. II etap przebudowy drogi długości 2100 m, przewiduje dowiązanie wysokościowe do jezdni drogi powiatowej w miejscowości Przywidz. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 i składać się będzie z : - istniejącej podbudowy tłuczniowej szer 4m - górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm. - nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2 gr 4 cm ( warstwa ścieralna ) - istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o szer. 3,5 m -dolna podbudowa na poszerzeniu z kruszywa naturalnego gr 10 cm. - górna podbudowa na poszerzeniu z kruszywa łamanego twardego gr 15 cm. -warstwa wyrównawcza z mieszanek min.asf dla KR1-KR2 gr 5cm -nawierzchnia z mieszanek min.asf dla KR1-KR2 ( w-wa ścieralna ) gr 4 cm Szerokość jezdni 4 m pobocza o szerokości 2 x 1,0m. Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni, poboczom drogi do rowów przydrożnych lub wpuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. W miejscu zniszczonego przepustu zaprojektowano nowy z rur PVC o śr. 40 cm i długości 15 m ze ściankami czołowymi. Przewiduje się ustawienie znaków pionowych na skrzyżowaniu z droga powiatową i w miejscach przewidzianych w projekcie oraz barier ochronnych stalowych na istniejących przepustach. III etap obejmuje odcinek długości 2200 m od końca II etapu w miejscowości Przywidz do drogi powiatowej w miejscowości Osowiec. Na tym odcinku drogi zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 składającą się z następujących warstw: - istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego szer 4 m - warstwy wyrównawczej z kruszywa naturalnego ( żwir ) gr. 5 cm. - górnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm. - nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2 gr. 4 cm ( warstwa ścieralna ) Planowana szerokość jezdni 4 m pobocza 2 x 1,0 m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2% a na poboczach zaprojektowano 7%. Projekt obejmuje również wymianę przepustów na nowe o średnicy 40 cm. IV etap przedmiotowej drogi gminnej jest modernizowany na odcinku o długości 450 m w miejscowości Przywidz i zaczyna się na końcu etapu I . Jezdnia na całej długości przebudowy odcinka ma nawierzchnię gruntową o szerokości jezdni 4-5m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2. Wspomniana konstrukcja drogi składa się z następujących warstw: -dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. do 10 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego ( gabro, granit, melafir ) o gr. 15 cm. -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 ( warstwa ścieralna ) o gr. 4 cm. Planowana szerokość jezdni 4,0 m pobocza 2x1,0 m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2% a na poboczach zaprojektowano 7%. Pobocza wykonać z gruntu dowiezionego. Ponadto przewiduje się ustawienie znaków pionowych w miejscach wskazanych w projekcie oraz barier ochronnych stalowych z obu stron jezdni w obrębie skrzyżowania zgodnie planem sytuacyjnym. Wszystkie prace mają być wykonane zgodnie z projektami budowlanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://e-peczniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pęczniew
ul. Główna 10/12
99-235 Pęczniew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Pęczniew ul. Główna 10/12 99-235 Pęczniew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PĘCZNIEW
więcej: przetargi PĘCZNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.