eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PęczniewPrzebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Pęczniew: Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E.
Numer ogłoszenia: 295320 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227208 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęczniew, ul. Główna 10/12, 99-235 Pęczniew, woj. łódzkie, tel. 043 6781519, faks 043 6781519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej Nr 111254E..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, polegająca na modernizacji nawierzchni drogi gminnej o łącznej długości 5870m , przebiegającej przez wsie Przywidz i Osowiec gm. Pęczniew . Na etapie projektowania zadanie to zostało podzielone na cztery etapy: I etap przebudowy drogi obejmuje odcinek o długości 1120 m. Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny L ( droga lokalna ), ogólnodostępna, przeznaczona dla wszystkich użytkowników. W pasie drogowym wyróżniono następujące parametry techniczne: -jezdnia 4m -pobocza o szer 2 x 1,0m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2%, a na poboczach zaprojektowano 7%. Przebieg drogi dostosowano do istniejącej drogi gminnej. Oś projektowanej drogi pokrywa się z osią drogi istniejącej. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 składającą się z następujących warstw: - istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego o szer. 4,0 cm -warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego (żwir) o gr. do 5 cm - górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 ( ścieralna ) o gr. 4 cm Odwodnienie terenu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni, poboczom drogi do rowów przydrożnych lub wypuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. W miejscach zniszczonych przepustów wykonane zostaną nowe z rur PVC o średnicy 40 cm ze ściankami czołowymi. Przewiduje się oznakowanie pionowe zgodnie z projektem budowlanym zadania. II etap przebudowy drogi długości 2100 m, przewiduje dowiązanie wysokościowe do jezdni drogi powiatowej w miejscowości Przywidz. Na przebudowywanym odcinku zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 i składać się będzie z : - istniejącej podbudowy tłuczniowej szer 4m - górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm. - nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2 gr 4 cm ( warstwa ścieralna ) - istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o szer. 3,5 m -dolna podbudowa na poszerzeniu z kruszywa naturalnego gr 10 cm. - górna podbudowa na poszerzeniu z kruszywa łamanego twardego gr 15 cm. -warstwa wyrównawcza z mieszanek min.asf dla KR1-KR2 gr 5cm -nawierzchnia z mieszanek min.asf dla KR1-KR2 ( w-wa ścieralna ) gr 4 cm Szerokość jezdni 4 m pobocza o szerokości 2 x 1,0m. Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni, poboczom drogi do rowów przydrożnych lub wpuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. W miejscu zniszczonego przepustu zaprojektowano nowy z rur PVC o śr. 40 cm i długości 15 m ze ściankami czołowymi. Przewiduje się ustawienie znaków pionowych na skrzyżowaniu z droga powiatową i w miejscach przewidzianych w projekcie oraz barier ochronnych stalowych na istniejących przepustach. III etap obejmuje odcinek długości 2200 m od końca II etapu w miejscowości Przywidz do drogi powiatowej w miejscowości Osowiec. Na tym odcinku drogi zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2 składającą się z następujących warstw: - istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego szer 4 m - warstwy wyrównawczej z kruszywa naturalnego ( żwir ) gr. 5 cm. - górnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm. - nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2 gr. 4 cm ( warstwa ścieralna ) Planowana szerokość jezdni 4 m pobocza 2 x 1,0 m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2% a na poboczach zaprojektowano 7%. Projekt obejmuje również wymianę przepustów na nowe o średnicy 40 cm. IV etap przedmiotowej drogi gminnej jest modernizowany na odcinku o długości 450 m w miejscowości Przywidz i zaczyna się na końcu etapu I . Jezdnia na całej długości przebudowy odcinka ma nawierzchnię gruntową o szerokości jezdni 4-5m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1-KR2. Wspomniana konstrukcja drogi składa się z następujących warstw: -dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. do 10 cm. -górna podbudowa z kruszywa łamanego ( gabro, granit, melafir ) o gr. 15 cm. -masa mineralno-asfaltowa dla KR1-KR2 ( warstwa ścieralna ) o gr. 4 cm. Planowana szerokość jezdni 4,0 m pobocza 2x1,0 m. Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy. Spadek jezdni wynosi 2% a na poboczach zaprojektowano 7%. Pobocza wykonać z gruntu dowiezionego. Ponadto przewiduje się ustawienie znaków pionowych w miejscach wskazanych w projekcie oraz barier ochronnych stalowych z obu stron jezdni w obrębie skrzyżowania zgodnie planem sytuacyjnym. Wszystkie prace mają być wykonane zgodnie z projektami budowlanym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDROG Sp. z o.o., Domaniew 9, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1277808,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1215338,95

  • Oferta z najniższą ceną: 1215338,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1647295,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.