eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzynoModernizacja systemu grzewczego kotłowni na osiedlu 40-lecia w Węgorzynie w zakresie przebudowy kotłowni i budowy systemu kolektorów słonecznych dla potrzeb c.w.u. i c.o. oraz przejęcia pomieszczeń kotłowni w celu dostarczania energii dla budynków wspólnot mieszkaniowych nr10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24 na osiedlu 40-lecia w Węgorzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Węgorzyno: Modernizacja systemu grzewczego kotłowni na osiedlu 40-lecia w Węgorzynie w zakresie przebudowy kotłowni i budowy systemu kolektorów słonecznych dla potrzeb c.w.u. i c.o. oraz przejęcia pomieszczeń kotłowni w celu dostarczania energii dla budynków wspólnot mieszkaniowych nr: 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24 na osiedlu 40-lecia w Węgorzynie
Numer ogłoszenia: 227345 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188533 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzyno, Rynek 1, 73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3971563, faks 91 3971567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego kotłowni na osiedlu 40-lecia w Węgorzynie w zakresie przebudowy kotłowni i budowy systemu kolektorów słonecznych dla potrzeb c.w.u. i c.o. oraz przejęcia pomieszczeń kotłowni w celu dostarczania energii dla budynków wspólnot mieszkaniowych nr: 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24 na osiedlu 40-lecia w Węgorzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących zadań: a) Demontaż kotłów UKS 320 szt.2 oraz kotła UKS100 szt.1. b) Demontaż wymienników i zasobników c.w.u. c) Demontaż osprzętu i instalacji wewnętrznej kotłowni. d) Wykonanie prac budowlanych a w szczególności: - prace przygotowawcze, skucie starych tynków ,posadzek, wyburzenia i przekucia zgodnie z dokumentacją. - wykonanie prac murarskich, ułożenie nowych tynków, zamurowania i przemurowania, wykonanie posadzek i prace wykończeniowe zgodnie z opracowaniem. e) Modernizacja systemu kotłowni poprzez - montaż kotła gazowego kondensacyjnego stalowego zespolonego. - montaż podgrzewacza c.w.u. - montaż instalacji wewnętrznej wg dokumentacji projektowej. - wykonanie izolacji rurociągów - wykonanie systemu kominowego wg opracowania. f) Wykonanie instalacji solarnej: - montaż 30 szt. kolektorów płaskich powierzchni jednostkowej absorbera 2,2m2 połączonych w pięciu grupach solarnych po sześć sztuk - montaż naczynia przeponowego wzbiorczego - montaż zestawów pompowych solarnych - montaż trzech pojemnościowych podgrzewaczy wody - montaż licznika ciepła - wykonanie instalacji z rur miedzianych, - wykonanie ocieplenia rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych g) Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i automatyki sterowania układów kotłowych i solarnych wg dokumentacji projektowej. h) Wykonanie instalacji wentylacyjno - nawiewnej zgodnie z opracowaniem. i) Wykonanie sieci przesyłowej z kotłowni do poszczególnych węzłów w budynkach zgodnie z dokumentacją. j) Zamawiający wymaga utrzymania ciągłości dostaw ciepłej wody użytkowej w trakcie całego okresu modernizacji do zakończenia i odbioru całości robót budowlanych. 2) Przejęcie pomieszczeń kotłowni z wyposażeniem i urządzeń oraz dostarczanie energii cieplnej do celów c.o. i c.w.u. w ramach posiadanej koncesji, dla wskazanych wspólnot mieszkaniowych, z którymi Wykonawca zawrze stosowne umowy na okres ośmiu lat zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy na dostawy ciepła stanowiącym załącznik do umowy na roboty budowlane 3) Dokonywanie w okresie obowiązywania ww. umów wszelkich czynności niezbędnych do utrzymania pomieszczeń kotłowni i urządzeń kotłowni w stanie umożliwiającym dostawę energii cieplnej w oparciu o sprawność projektową tych urządzeń w tym, w szczególności serwisowanie na własny koszt. 4) Dokonywanie wymaganych prawem przeglądów urządzeń i instalacji związanych z dostawą energii cieplnej (przeglądy kominiarskie, BHP i inne) oraz przekazywanie protokołów z tych przeglądów Zamawiającemu jak również dokonywania należytych opłat. 5) Zasady rozliczania opłat za dostawę ciepła do c.o. i c.w.u. a) Wartość rocznych rozliczeń musi być utrzymana na poziomie nie wyższym niż dotychczasowy tj. brutto 4,30zł/m2 powierzchni użytkowej mieszkania. b) Współczynnik za podgrzanie 1m3 c.w.u. nie może być wyższy niż na poziomie 0,35 GJ c) Energię cieplną uzyskaną z produkcji kolektorów słonecznych i zmierzoną za pomocą licznika ciepła należy odjąć od wartości ciepła przekazanego mieszkańcom w postaci c.w.u. d) Dopuszcza się zmianę ceny opłaty zmiennej w przypadku zmiany ceny gazu i energii elektrycznej o wartość powyżej 5%. Zmiana taka upoważnia Wykonawcę lub Zamawiającego do waloryzacji ceny opłaty zmiennej o wskaźnik wynikający z udziału kosztów gazu w cenie bazowej. e) Wspólnoty, które wykonają termomodernizację swoich budynków otrzymają 15% obniżkę stawki opłaty zmiennej. f) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie rozliczenie kosztów c.o. i c.w.u. z odbiorcami zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawczo Handlowe WEST-BUD JACHIMOWICZ S.j., Ul. Obrońców Tobruku 7, 75-646 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 831238,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 759925,59

  • Oferta z najniższą ceną: 759925,59 / Oferta z najwyższą ceną: 771772,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.