Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Gorzów Wielkopolski: Dostawa komputerów, komputerów typu notebook i drukarek dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 227484 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, fax 095 7224188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, komputerów typu notebook i drukarek dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, a w szczególności 60 komputerów z monitorami LCD, 5 komputerów typu notebook, 10 drukarek laserowych i 80 licencji na oprogramowanie Microsoft Office 2007 PL Standard dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w Rozdziale VIII SIWZ. 3. Warunki będą oceniane i zapisane na druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: a. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodne z brzmieniem Załącznika nr 2 b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia (Załącznik Nr4). Na wykazie Wykonawca umieszcza: przedmiot dostawy; wartość dostawy; datę wykonania; nazwę i adres odbiorcy; nazwisko, stanowisko i numer telefonu do osoby kontaktowej u odbiorcy, która może potwierdzić informacje o wykonanej dostawie/usłudze. g. W zakresie opisu technicznego oferowanych urządzeń Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu oferowanych urządzeń zawierającego nazwy własne każdego oferowanego urządzenia, w tym jego parametrów technicznych w sposób pozwalający na weryfikację przez Zamawiającego czy oferowany sprzęt odpowiada opisowi zawartemu w niniejszej SIWZ. h. W zakresie potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca dołączy do oferty wyniki testu jakie komputery i notebooki powinny osiągać w teście Futuremark PCMark05 Basic.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, pokój nr 708.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, pokój nr 712.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót zduńskich w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM 2 i 3
- Sukcesywna dostawa kultur mikrobiologicznych, testów i odczynników 2025/2026
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1392F na odcinku Lubno - Stanowice.
- "Remont nawierzchni na terenie instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Małyszyńskiej 180."
- "Dostawa energii elektrycznej ."
- "Dostawa środków ochrony roślin na rok 2025 - HERBICYDY"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowana w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- "Dostawa i montaż elektronicznej tablicy ogłoszeń, Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przenośnego dla Szpitala Bielańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.