eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa komputerów, komputerów typu notebook i drukarek dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Gorzów Wielkopolski: Dostawa komputerów, komputerów typu notebook i drukarek dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 227484 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, fax 095 7224188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, komputerów typu notebook i drukarek dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, a w szczególności 60 komputerów z monitorami LCD, 5 komputerów typu notebook, 10 drukarek laserowych i 80 licencji na oprogramowanie Microsoft Office 2007 PL Standard dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w Rozdziale VIII SIWZ. 3. Warunki będą oceniane i zapisane na druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: a. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodne z brzmieniem Załącznika nr 2 b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia (Załącznik Nr4). Na wykazie Wykonawca umieszcza: przedmiot dostawy; wartość dostawy; datę wykonania; nazwę i adres odbiorcy; nazwisko, stanowisko i numer telefonu do osoby kontaktowej u odbiorcy, która może potwierdzić informacje o wykonanej dostawie/usłudze. g. W zakresie opisu technicznego oferowanych urządzeń Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu oferowanych urządzeń zawierającego nazwy własne każdego oferowanego urządzenia, w tym jego parametrów technicznych w sposób pozwalający na weryfikację przez Zamawiającego czy oferowany sprzęt odpowiada opisowi zawartemu w niniejszej SIWZ. h. W zakresie potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca dołączy do oferty wyniki testu jakie komputery i notebooki powinny osiągać w teście Futuremark PCMark05 Basic.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, pokój nr 708.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, pokój nr 712.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.