eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBudowa Miasteczka Ruchu Drogowego przy ul. Dojazd Staroniwa w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Rzeszów: Budowa Miasteczka Ruchu Drogowego przy ul. Dojazd Staroniwa w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 227645 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Miasteczka Ruchu Drogowego przy ul. Dojazd Staroniwa w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie prac w nw. branżach: 1. Drogowa: - koryta o głębokości 20 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników przy użyciu koparki, w gruntach kat. II - IV z załadunkiem, transportem i rozładunkiem 2243 m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego w gruntach kat. II-IV - 2243 m2, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1257 m, - podsypki piaskowe zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy 5 cm - 2243 m2, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 2243 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, spoiny wypełniane piaskiem - 565 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych KR 1-2, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10t - 1678 m2, - plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy i zieleńców przy chodnikach wykonywanych ręcznie, w gruncie kat. I-III z dowozem ziemi urodzajnej 10 cm i obsianiem mieszanką traw - 2514 m2, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem B-15, objętość betonu w jednym miejscu do 0,2 m3 do 0,3 m3 - 1 m3, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu zbrojonego z załadunkiem, transportem i rozładunkiem - 235 m2, - mechaniczne rozebranie fundamentu zbrojonego z załadunkiem, transportem i rozładunkiem - 3 m2, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych z załadunkiem transportem i rozładunkiem - 2,28 m3 - mechaniczne rozebranie murków betonowych zbrojonych z załadunkiem, transportem i rozładunkiem - 2,85 m3, - mechaniczne rozebranie muru betonowego zbrojonego z załadunkiem, transportem i rozładunkiem - 42 m3, - mechaniczne rozebranie fundamentu ogrodzeniowego zbrojonego z załadunkiem, transportem i rozładunkiem - 12 m3. UWAGA: Usunięcie materiałów z rozbiórki poza plac budowy we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami). 2. Elektryczna: - ręczne kopanie rowów dla sygnalizacji, zasilania kamery i słupa oświetleniowego, - wykonanie kanalizacji kablowej i montaż studni kablowej skr 1. - ręczne wciąganie kabli dla zasilania latarni sygnalizacyjnych, kamery i oświetlenia, - montaż masztów sygnalizacyjnych - 8 szt., - montaż latarni sygnalizacyjnych - 6 szt., - montaż sterownika sygnalizacji i złącza pomiarowo - kontrolnego ZLO, - oprogramowanie sterownika, uruchomienie sygnalizacji, próba działania i regulacja, - montaż oświetlenia i kamery. 3. Architektoniczna i inżynieria ruchu: - demontaż koszy do koszykówki z wywozem - 2szt., - demontaż przęseł ogrodzenia o wymiarach 2,87 x (1,16+ 0,7) m znajdujących się wzdłuż ul. Dojazd Staroniwa - 14 szt., - odczyszczenie i renowacja 14 przęseł - 149,47 m2, - odczyszczenie i renowacja słupków metalowych z rur śr. 82 wysokości 2m - 7 szt., - zamontowanie przęseł odnowionych - 14 szt., - wykonanie przęseł o wymiarach 2,50 x 1,63m wraz z słupkami i obejmami - 199,25 mb - zamontowanie przęseł wraz z słupkami w terenie - 199,25 mb, - wykonanie bramy dwuskrzydłowej 4m - 1 szt., - zamontowanie bramy - 1 szt., - dostarczenie i montaż znaków drogowych - 49szt. - wykonanie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni - 86,63m2 Szczegółowy zakres robót określa projekt sytuacyjny Miasteczka Ruchu Drogowego, dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót i szczegółowe specyfikacje techniczne. Następująca część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom: roboty drogowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 8 270,00 zł, słownie: osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania: 1) w zakresie branży drogowej polegające na: a) ułożeniu nie mniej niż 2 000 m2 nawierzchni z kostki betonowej łącznie oraz b) ułożeniu nie mniej niż 5 000 m2 nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej łącznie. 2) w zakresie branży elektrycznej polegające na wykonaniu lub wyremontowaniu minimum dwóch sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach lub przejściach dla pieszych. Wymienione zadania muszą być poparte dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia: 1) kierownik robót drogowych - wymagane: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy. c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy minimum dwoma zadaniami polegającymi na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej nie mniej niż 1 000 m2 łącznie oraz nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - nie mniej niż 2 000 m2 łącznie. 2) kierownik robót branży elektrycznej - wymagane: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci). Wymienione osoby winny udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Wymagany potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, a w szczególności: a) koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -1 szt.. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka - po 1 szt., b) samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości 2 szt., c) przyczepa dłużycowa do samochodu do 4,5 t - 1szt., d) samochód dostawczy - 1szt., e) stopa wibracyjna - 1 szt., f) zagęszczarka płytowa - 1 szt., g) piła do cięcia betonu - 1 szt., h) rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., i) walec mas bitumicznych - 1 szt., j) podnośnik hydrauliczny (zwyżka) - 1 szt., k) dźwig - 1 szt., l) miernik uniwersalny - 1 szt. 5. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 4. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) z podaniem ich wielkości w m2 oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób (wymienionych w pkt II ppkt 3 SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 4. 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. II ppkt. 4 SIWZ, jakim dysponuje wykonawca na załączniku nr 5. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt. II ppkt. 5 SIWZ). 8. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 3, pokój 321, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, pokój 601, VI piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.