Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Chojnów: Bankowa obsługa budżetu Mista Chojnowa oraz jednostek podległych w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2015 r.
Numer ogłoszenia: 227668 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Mista Chojnowa oraz jednostek podległych w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Miasta Chojnowa Chojnów i jego jednostek organizacyjnych, tj: - Szkoła Podstawowa nr 3 w Chojnowie, - Szkoła Podstawowa nr 4 w Chojnowie, - Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, - Gimnazjum nr 2 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 1 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnowie, - Warsztat Terapii Zajęciowej w Chojnowie, - Miejska Bibiloteka Publiczna w Chojnowie, - Muzeum Regionalne w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Chojnowie, - Chojnowski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, - Urząd Miejski w Chojnowie, - Miasto Chojnów w okresie od 1 października 2011 r. - 30 września 2015 r. obejmująca: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, - realizacja poleceń przelewu w tym, w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych w oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, - dokonywanie wypłat gotówkowych w oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, - potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy ( wyciągi) Ponadto obsługa bankowa obejmuje: 1)przyjmowanie wolnych środków na lokaty overnight, wekendowe, tygodniowe i terminowe, 2)udostępnienie bezpłatnie systemu poprzez elektroniczne kanały dostępu co najmniej na dwóch stanowiskach komputerowych, umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bezpośrednio z komputerów mieszczących się w siedzibie Zmawiającego, 3)uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym bez procedury kredytowej na warunkach określonych odrębną umową, którego oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Banku, zgodnie z ofertą, oraz zgodnie z zapisem uchwały budżetowej rady miejskiej na dany rok, 4)telefoniczne udzielanie informacji o stanie środków na rachunku, 5)przyjmowanie na lokaty krótkoterminowe wolnych środków od kwoty, 6)przyjmowanie zleceń Zamawiającego, w tym poleceń przelewu w systemie elektronicznym codziennie (oprócz sobót) do godz.15.00 7)w okresie obowiązywania umowy Wykonawca: -oprocentuje rachunek bieżący Zamawiającego, -oprocentuje lokaty typu: lokaty overnight, wekendowe, tygodniowe, terminowe, -Bank zobowiązany jest realizować dyspozycje rozliczeniowe w dniu ich złożenia przez dysponenta rachunku, natomiast wyciągi bankowe wraz z wtórnikami będą do dyspozycji Zamawiającego w dniu następnym do godz. 11.00 za dzień poprzedni, 8)zapewnia usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godz. od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzający święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzający dni wolne od pracy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następnego po tych dniach wolnych. 9) Zapewnienie Skarbnikowi dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek. 10)w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał: -innych, niż uwzględnione w cenie oferty opłat i prowizji z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, -prowizji bankowych od udzielonego kredytu, -opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od części niewykorzystanego kredytu, -opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych na rzecz gminy i jednostek podporządkowanych, -opłat i prowizji bankowych z tytułu wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jednostek podporządkowanych, -opłat za rozpatrzenie wniosku kredytowego, -opłat za wydanie zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, -opłat za wydanie opinii i historii rachunków bankowych 10) w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca: -dokona bezpłatnej instalacji oprogramowania systemu bankowości elektronicznej, -dokona bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej, -nie będzie pobierał opłaty za korzystanie z elektronicznego systemu do rachunku bankowego, -nie będzie pobierał opłat od przelewów dokonywanych miedzy rachunkami bieżącymi i rachunkami pomocniczymi Zamawiającego -nie będzie pobierał opłat za przelew do innego banku w wersji elektronicznej, -nie będzie pobierał opłat za udostępnienie codziennych wyciągów bankowych. 2. Zamawiający przewiduje następujące ilości i wartości operacji: Lp. Czynność Jednostka miary Szacunkowa ilość (wartość) w miesiącu Szacunkowa ilość (wartość) w okresie 4 lat 48 m-cy 1. 2. 3. 4. 5. 1. otwarcie rachunku Ilość - szt. 37(jednorazowo) 37 2. prowadzenie rachunku Ilość - szt. 37 37 3. przelew do innego banku - w formie papierowej Ilość - szt. 20 48 x 20 = 960 4. przelew na rachunek Zamawiającego - w formie papierowej Ilość - szt. 10 48 x 10 = 480 5. przelew do innego banku - w formie elektronicznej Ilość - szt 1705 48 x 1705 = 81 840 6. wplata gotówkowa przez osoby trzecie wartość - zł 1 000 48 x 1000 = 48 000 7. wpłata gotówkowa wartość - zł 500 000 zł 48 x 500 000 = = 24 000 000 8. Wypłata gotówkowa wartość - zł 70 000 48 x 70 000 = = 3 360 000 9. zakup czeków Ilość - szt 22 48 x 22 = 1 056 10. odbieranie codziennych wyciągów w banku Ilość - szt 250 48 x 250 = 12 000 11. uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym wartość 1 500 000 zł / rok - 3.Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia kredytu w żadnej formie. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umów bankowych stosowanych przez bank, ale z uwzględnieniem zapisów w SIWZ oraz ze złożoną ofertą. UWAGA ! Zamawiający udostępnia następujące dokumenty finansowe: 1.Wykonanie budżetu za 2010 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 2.Budżet na 2011 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 3.Wieloletnia prognoza finansowa na lata 2011-2019 wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 4.Sprawozdanie z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2011..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży zezwolenie na prowadzenie działalności wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego na podstawie przepisów ustawy Prawo bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego (należy wykazać co najmniej jedną usługę). Wykaz powinien zawierać: przedmiot, datę wykonania, wartość i odbiorcę. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Efektywne oprocentowanie rachunku bieżącego oraz pomocniczych (nominalna stopa procentowa) - 40
- 3 - Oprocentowanie lokat weekendowych - 6
- 4 - Oprocentowanie lokat tygodniowych - 4
- 5 - Minimalna kwota środków przyjmowanych na lokaty weekendowe i tygodniowe - 5
- 6 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd miejski w Chojnowie, Pl. zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I-piętro pok. nr 6 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych - na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w okresie 01.I.2025 r. - 31.XII.2028 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.