eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów pod maszyny, wykonanie kanałów technologicznych, ścian oporowych, posadzek w hali sortowni i na zewnątrz hali - zamówienie częściowe w ramach inwestycji pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów na teren

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów pod maszyny, wykonanie kanałów technologicznych, ścian oporowych, posadzek w hali sortowni i na zewnątrz hali - zamówienie częściowe w ramach inwestycji pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.
Numer ogłoszenia: 22766 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów pod maszyny, wykonanie kanałów technologicznych, ścian oporowych, posadzek w hali sortowni i na zewnątrz hali - zamówienie częściowe w ramach inwestycji pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie fundamentów pod maszyny, wykonanie kanałów technologicznych, ścian oporowych, posadzek w hali sortowni i na zewnątrz hali w ramach budowy Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie następujących elementów: 1. Fundament pod prasę belującą. 2. Kanał technologiczny nr 1. 3. Kanał technologiczny nr 2. 4. Fundament pod sito obrotowe. 5. Ściany oporowe. 6. Posadzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 10000 PLN w formach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz pkt 4 siwz.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: . zrealizowali co najmniej trzy roboty, polegające na wykonaniu fundamentów technologicznych, żelbetowych murów oporowych lub żelbetowych ścian oporowych, których łączna objętość wbudowanego betonu wynosiła nie mniej niż 300 m3 betonu w każdej z wykazanych robót, . zrealizowali co najmniej trzy roboty, polegające na wykonaniu posadzek przemysłowych, utwardzonych powierzchniowo, wykonanych w konstrukcjach żelbetowej lub zbrojonej zbrojeniem rozproszonym, których objętość wbudowanego betonu wynosiła nie mniej niż 500 m3 w każdej z wykazanych robót, oraz potwierdzili należyte ich wykonanie, np. referencjami, protokołami odbioru, itp. Powyższe dane należy przygotować w oparciu o załącznik nr 6 do siwz, w którym należy wykazać rodzaj robót, wartość robót, datę i miejsce wykonania, b) wykazali na załączniku nr 7, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanych, wpisanym na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonym polisą OC wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, c) potwierdzili poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, że osoba wskazana w załączniku nr 7, posiada wymagane przez zamawiającego uprawnienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300 tys PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) nie podlegali wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Złożą poprawnie wadium przetargowe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz zrealizowanych robót budowlanych, popartych referencjami lub innymi dokumentami, z których wynika należyte ich wykonanie, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2. lit. a do siwz, z wykorzystaniem załącznika nr 6 do siwz, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przygotowany w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2 lit. b do siwz, z wykorzystaniem załącznika nr 7 do siwz, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 7 do siwz wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) dokumentów, stwierdzających, że osoba wymieniona w załączniku nr 7 do siwz posiada wymagane uprawnienia, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na kwotę nie niższą niż 300 tys. PLN. 4.Wniosą wadium w wysokości 10 000 PLN w formach określonych w pkt 4 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.