eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźOrganizacja obozów sportowych dla uczniów klas sportowych Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Czeladź: Organizacja obozów sportowych dla uczniów klas sportowych Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 227740 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół , ul. Szkolna 6, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2658569, faks 032 2651853.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzs@mzs.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozów sportowych dla uczniów klas sportowych Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Kod CPV: 55 24 30 00 -5 - usługi w zakresie obozowisk dla dzieci. 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne 3.2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozów sportowych - 3 turnusy w terminie od 08.09. 2013r. do 23.09.2013r. dla uczniów klas sportowych Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi w miejscowości oddalonej do 150 km od Czeladzi 3.3. Przewidywana liczba uczniów - w I turnusie 47, w II turnusie 53, w III turnusie 49. Ogółem 149 uczestników , w tym 1 dziecko bezpłatnie (z rodzin najuboższych) w każdym turnusie; 12 opiekunów bezpłatnie- po 4 w każdym turnusie. Ilość uczestników może ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, max w ilości 3 osoby na każdy turnus. 3.4. Czas trwania turnusów: I. 8-13 wrzesień 2013r. II. 13-18 wrzesień 2013r. III. 18-23 wrzesień 2013r. 1) Między turnusami 1 i 2 oraz 2 i 3 nastąpi wymiana uczestników i kadry. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników obozu sportowego, zostanie podana 3 dni przed planowanym wyjazdem. 3.5. Zapewnienie pobytu: a) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max.2+2 osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła . b) wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; c) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; d) wychowawcy zakwaterowani maksymalnie w dwie osoby w pokoju; e) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu); f) wyżywienie 4x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych dla osób uprawiających sport (dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal) g) do 09.09.2013r. Wykonawca przekaże drogą e-mail szczegółowy jadłospis na jeden z turnusów, którego uczestnikiem będzie uczeń chory na cukrzycę I stopnia. h) czas trwania obozu sportowego 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu). i) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; 3.6. Zapewnienie bazy sportowej: a) zapewnienie hali sportowej na terenie ośrodka lub w odległości 100m od bazy noclegowej b) hala sportowa powinna umożliwić przeprowadzenie treningów sportowych równocześnie przez dwie grupy sportowe: siatkówki i koszykówki c) zapewnienie dwóch boisk do siatkówki i koszykówki zgodnie z przepisami PZKosz i PZPS d) możliwość regulowania wysokości siatki do gry w siatkówkę o wysokości od 205 cm co 5 cm do wysokości 224 cm e) minimalne wymiary boisk 15mx22m f) zapewnienie sprzętu sportowego w postaci pachołków minimum 10 szt., piłek lekarskich o ciężarze od 1 kg do 4 kg po 2 sztuki g) zapewnienie organizacji treningów w godzinach 9.30 -13.30 i 15.30-18.30 3.7 Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- rekreacyjnego: a) co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD, ekranu i rzutnika; d) zorganizowanie dyskotek w zależności od potrzeb, e) zorganizowanie jednego ogniska w turnusie 3.8. Zapewnienie opieki medycznej: a) zapewnienie izolatki dla dziecka wymagającego specjalnej opieki b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika obozu sportowego do punktu opieki medycznej ( przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; 3.9. Transport wliczony w cenę oferty: a) podstawienie czystego sprawnego technicznie autokaru, b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji c) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt 3.10. Pozostałe warunki zamówienia: a) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż na obiekcie. b) zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; c) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5, 63.51.00.00-7, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy oraz wykazu głównych usług, niezbędnych do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. organizację obozów, kolonii lub innej formy wypoczynku dla dzieci i młodzieży trwające co najmniej 5 dni o wartości brutto min. 50 000,00 zł każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy oraz opisu obiektu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu sportowego. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje obiektem:spełniającym wymagania ogólne opisane w Charakterystyce przedmiotu zamówienia w ppkt. 3.5 do 3.7

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.22 ust.1 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta winna zawierać: a) formularz ofertowy wraz z załącznikami (wg wzoru załącznika nr 1,2,3,4,5,6,7) b) dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 6A , 6B i 6C Specyfikacji warunków Zamówienia 2.Oferta (formularz i wszystkie jego załączniki) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, a kserokopie dokumentów - potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez w/w osoby. 3.W przypadku sporządzania oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu. 6. Wszystkie koszty sporządzenia oferty w tym również koszty ewentualnych tłumaczeń i uwierzytelnień dokumentów, ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania przetargowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) wystąpienie nietypowych dla polskiego klimatu warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, c) wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie, d) Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy wynikających z konieczności dostosowania jej pierwotnej treści do zmienionych po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przepisów prawa. Dokonanie zmiany umowy w zakresie w/w wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat - Miejski Zespół Szkół w Czeladzi 41-250 Czeladź ul. Szkolna 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat - Miejski Zespół Szkół w Czeladzi, 41-250 Czeladź ul. Szkolna 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.