Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Wronki: DOSTAWY OWOCÓW I MROŻONEK
Numer ogłoszenia: 227777 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545000, fax 067 2545015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY OWOCÓW I MROŻONEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA PRODUKTÓW -OWOCE ŚWIEŻE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA-śr. zapotrzebowanie /kg/ OKRES 3 LAT 1. Jabłko Gloster średnica 6-8 cm skrzynka 15 kg 59 760,0 2. Jabłko Lobo średnica 6-8 cm skrzynka 15 kg 59 760,0 3. Jabłko Jonagored średnica 6-8 cm skrzynka 15 kg 59 760,0 GRUPA PRODUKTÓW II- MROŻONKI PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA- śr. zapotrzebowanie /kg/ OKRES 3 LAT 1. Marchew zamrożona-dostawy sezonowe /w okresie wiosennym 6 372,0 / po 2 124,0 kg rocznie/ 2. Fasola szparagowa zamrożona 4 572,0 3. Groch zielony zamrożony 4 140,0 4. Szpinak zamrożony 8 928,0 5. Różyczki kalafiora zamrożone 8 496,0 6. Kapusta brukselka zamrożona 1 656,0 7. Mieszanki warzywne 3 skł. zamrożone w proporcji (brukselka 1/3,kalafior 1/3,marchew 1/3) 3 636,0 8. Seler zamrożona-dostawy sezonowe /w okresie wiosennym/ 6 768,0 / po 2 256,0 kg rocznie/ 9. Pietruszka zamrożona-dostawy sezonowe /w okresie wiosennym/ 4 716,0 / po 1 572,0 kg rocznie/
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w jednym ze sposobów określonych w specyfikacji istotnych warunkow zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w wysokości 2.500 zł do upływu terminu składania ofert,tj. do dnia 11.12.2007r. do godz. 11:00 na konto: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium w formie określonej w SIWZ do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. JEDYNYM KRYTERIUM OCENY OFERT JEST NAJNIŻSZA CENA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagana zawartość składanych ofert: -spis treści, -wypełniony formularz ofertowy (ściśle wg załączonego wzoru zał. 03 i/lub 04 lub na załączonym druku), -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku) o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- (zał nr 07), - oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych- (zał nr 08), - Upoważnienie -w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrującym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (zał nr 09), - dowód wniesienia wadium, - informacja o numerach rachunków bankowych (zał. nr 10 do SIWZ). Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę Prawo zamówień publicznych i Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak Zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłąd Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakłąd Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, pokój nr 5- sekretariat ZK.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWY OWOCÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA-śr. zapotrzebowanie /kg/ OKRES 3 LAT 1. Jabłko Gloster średnica 6-8 cm skrzynka 15 kg 59 760,0 2. Jabłko Lobo średnica 6-8 cm skrzynka 15 kg 59 760,0 3. Jabłko Jonagored średnica 6-8 cm skrzynka 15 kg 59 760,0.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWY MROŻONEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA- śr. zapotrzebowanie /kg/ OKRES 3 LAT 1. Marchew zamrożona-dostawy sezonowe /w okresie wiosennym 6 372,0 / po 2 124,0 kg rocznie/ 2. Fasola szparagowa zamrożona 4 572,0 3. Groch zielony zamrożony 4 140,0 4. Szpinak zamrożony 8 928,0 5. Różyczki kalafiora zamrożone 8 496,0 6. Kapusta brukselka zamrożona 1 656,0 7. Mieszanki warzywne 3 skł. zamrożone w proporcji (brukselka 1/3,kalafior 1/3,marchew 1/3) 3 636,0 8. Seler zamrożona-dostawy sezonowe /w okresie wiosennym/ 6 768,0 / po 2 256,0 kg rocznie/ 9. Pietruszka zamrożona-dostawy sezonowe /w okresie wiosennym/ 4 716,0 / po 1 572,0 kg rocznie/.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawę artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola nr 1 w Pawłowicach
- "DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I MLECZARSKICH W II PÓŁROCZU ROKU 2024"
- Dostawa owoców i warzyw mrożonych, przetworzonych owoców i warzyw, oleju, napojów oraz żywności przeznaczonej dla dzieci do 1 roku życia
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.