eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › BUDOWA HALI SPORTOWEJ I ZAPLECZA PRZY GIMNAZJUM NR 119 UL. KLIMATYCZNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Warszawa: BUDOWA HALI SPORTOWEJ I ZAPLECZA PRZY GIMNAZJUM NR 119 UL. KLIMATYCZNA
Numer ogłoszenia: 227785 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax. 022 773-60-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI SPORTOWEJ I ZAPLECZA PRZY GIMNAZJUM NR 119 UL. KLIMATYCZNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Hali Sportowej z zapleczem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu wraz z kanalizacją deszczową rozsączającą. Kanalizacja deszczowa rozsączająca obejmuje cały teren działki nr ewid. 577, łącznie z częścią istniejącej Szkoły. W celu budowy kanalizacji deszczowej niezbędna będzie rozbiórka istniejących chodników i dróg z kostki betonowej. Zakres obejmuje również likwidację istniejącej infrastruktury w postaci: bieżni, ogrodzenia, kanalizacji deszczowej a także przebudowę skarpy z zielenią i budowę miejsc postojowych w ul. Klimatycznej oraz na terenie obiektu. Uwaga: Budowa miejsc postojowych w ul. Pogodnej nie jest objęta przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sali gimnastycznej z trzy-kondygnacyjnym zapleczem o wymiarach 67 x 66 m., na które składa się m. inn. bar, sala do szermierki, siłownia, sauny, sala fitness i zaplecze sportowe sali. Budynek będzie funkcjonalnie podzielony na 4-części: hall wejściowy z częścią ogólnodostępnej komunikacji, szatnią i sanitariatami; hala widowiskowo sportowa z widownią, galerią, bufetem i zapleczem magazynowym; część zaplecza szatniowego z sanitariatami i natryskami oraz część sportowo-rekreacyjną i odnowy biologicznej z zespołem saun, siłownią, salą fitness, salą do szermierki. Budynek Zespołu sportowego będzie połączony korytarzem z istniejącym budynkiem Gimnazjum. Istniejące drzwi w budynku Szkoły do wymiany na drzwi p-poż. o odporności ogniowej EI 60..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową lub przebudową budynków użyteczności publicznej o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,- zł brutto (każda). b) wykażą że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -kierownicy robót posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 156 po. 1118) w branżach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznej, - instalacji teletechnicznej, - drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenia o przynależności wskazanych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) wykonawca załączy informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - co najmniej na kwotę w wysokości nie mniejszej niż 50% przewidywanej ceny jaką wykonawca zamierza uzyskać za wykonanie przedmiotu zamówienia. Informacja ta musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wybrany w postępowaniu wykonawca przestawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa musi obejmować okres nie krótszy niż termin realizacji zadania oraz wartość nie mniejszą od ceny (ze względu na długi okres realizacji możliwe jest zobowiązanie się wykonawcy do przedłużania polisy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty załącznik Nr 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 2. Należy wykazać, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy robót w branżach konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej i drogowej posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity; Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). Osoby te muszą przedstawić aktualne potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 4) wypełniony wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - zał. Nr 3. Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych związanych z budową lub przebudową budynków użyteczności publicznej o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,- zł brutto (każda). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - załącznik nr 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6) wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, określając dla każdej pozycji przedmiaru cenę jednostkową - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 8) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - co najmniej na kwotę w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej jaką wykonawca zamierza uzyskać za wykonanie przedmiotu zamówienia. Informacja ta musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 9) Dowód wniesienia wadium w wysokości 100.000 zł (sto tysięcy zł). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła Tel. 773-60-27, fax. 773-60-27 pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter), pokój Nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.