eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Kalisz: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 228209 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 3 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego, w tym: komputer stacjonarny - 26 szt., monitor 21,5 3D - 48 szt., telewizor 3D - 1 szt., nagrywarka Blue - Ray - 2 szt., netbook dotykowy 10 - 1 szt., przełącznik 28 portowy - 2 szt., mysz optyczna - 30 szt., klawiatura - 20 szt., urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 5 szt., urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 2 szt., drukarka laserowa czarno - biała z dupleksem - 5 szt., nagrywarka DVD - 10 szt., ups - 10szt., przełącznik 8 portowy - 10 szt., dysk twardy - 10 szt., listwa zasilająca - 30 szt., Zadanie nr 2 - dostawę i instalację sprzętu multimedialnego, w tym: projektor multimedialny wraz z okablowaniem - 3 szt., projektor multimedialny - 5 szt., sprzęt nagłośnieniowy i projekcyjny - 1 kpl., mikrofon pojemnościowy z klipsem 1 szt., ekran elektryczny wraz z okablowaniem, montażem i uruchomieniem - 1 szt. itp.; Zadanie nr 3 - dostawę serwerów dwuprocesorowych -4 szt.; Wyżej wymieniony sprzęt musi spełniać co najmniej wymagania minimalne wymienione w Specyfikacji Technicznej (Formularz cenowy ), która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ( po wypełnieniu, stanowi załącznik nr 1 do oferty) oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w projekcie umowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 dostawę sprzętu tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu. 2.2. instalacja sprzętu, w tym; podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu i oprogramowania oraz instalacja systemu operacyjnego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w Specyfikacji Technicznej danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym. 4. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do oferty - Specyfikacji Technicznej / Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę produkt musi charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ lub równoważny. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 5. Oferowany sprzęt (dla Zadania nr 1, 2) musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją jak w § 5 umowy na okres 36 miesięcy, dla Zadania nr 3 - objęty gwarancją 12 miesięcy. 6. Oferowany sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE ( w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem ( dotyczy: Zadania nr 1; Zadania nr 2; Zadania nr 3). Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu potwierdzające spełniane normy CE) zostaną załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru i nie odebranie sprzętu. 7. Dla Zadania 1, poz. 1 - Komputer stacjonarny i 2 - Komputer stacjonarny 2 Zamawiający powinien mieć prawo otwarcia obudowy np. w celu zainstalowania dodatkowego dysku twardego bez utraty gwarancji. 8. Dla Zadania 1; poz. 3 - Monitor 21,5 3D - Zamawiający nie dopuszcza żadnych martwych pikseli. 9. Wszystkie koszty związane z dostawą, transportem, rozmieszczeniem, ustawieniem, montażem i instalacją sprzętu pokryje Wykonawca. 10. Wykonawca na jednorazowe żądanie Zamawiającego, które może nastąpić w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, odbierze nieodpłatnie od Zamawiającego zużyty sprzęt przeznaczony do utylizacji w ilości nie przekraczającej sztuki za sztukę danego typu (np. serwer za serwer itp.) i potwierdzi pisemnie odbiór sprzętu przeznaczonego do utylizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.21.34.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego; na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykażą wykonanie dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu komputerowego, o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto oraz załączą dokument potwierdzający, ze te dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna / Formularz cenowy, wraz z podaniem nazwy i producenta, parametrów technicznych i wyliczeniem ceny dla oferowanego sprzętu ( zgodnie z zapisem w uwagach ). Powyższe stanowią załączniki nr 1do oferty; 2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy , 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 3) zmiana parametrów technicznych przyjętych rozwiązań. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ul. Nowy Świat 5 Dział Techniczny I piętro, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5, Dział Techniczny, sala konferencyjna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego, w tym: komputer stacjonarny - 26 szt., monitor 21,5 3D - 48 szt., telewizor 3D - 1 szt., nagrywarka Blue - Ray - 2 szt., netbook dotykowy 10 - 1 szt., przełącznik 28 portowy - 2 szt., mysz optyczna - 30 szt., klawiatura - 20 szt., urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 5 szt., urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 2 szt., drukarka laserowa czarno - biała z dupleksem - 5 szt., nagrywarka DVD - 10 szt., ups - 10szt., przełącznik 8 portowy - 10 szt., dysk twardy - 10 szt., listwa zasilająca - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i instalacja sprzętu multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawę i instalację sprzętu multimedialnego, w tym: projektor multimedialny wraz z okablowaniem - 3 szt., projektor multimedialny - 5 szt., sprzęt nagłośnieniowy i projekcyjny - 1 kpl., mikrofon pojemnościowy z klipsem 1 szt., ekran elektryczny wraz z okablowaniem, montażem i uruchomieniem - 1 szt. itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa serwerów dwuprocesorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawę serwerów dwuprocesorowych -4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.