eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont gabinetu ordynatora Oddziału Chirurgii w Szpitalu ZOZ MSWiA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Szczecin: Remont gabinetu ordynatora Oddziału Chirurgii w Szpitalu ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 228237 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gabinetu ordynatora Oddziału Chirurgii w Szpitalu ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont gabinetu ordynatora Oddziału Chirurgii w Szpitalu ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 640,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
    3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
    4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych
    5)wykażą się realizacją, co najmniej 3 robotami budowlanymi podobnymi do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
    6)wniosą wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty
    2. Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ
    3. Oświadczenia- wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ
    4. Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną
    5. Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
    6. Uprawnienia budowlane - osób przewidzianych do realizacji zamówienia
    7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca powinien wykazać, co najmniej trzy roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. zamówień odpowiadających charakterem, złożonością oraz wartością przedmiotowi zamówienia- wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ
    8. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie
    9. Czynniki cenotwórcze - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ
    10. Kosztorys ofertowy - dołączony do oferty
    11. Harmonogram prac - dołączony do oferty
    12. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, o których mowa w pkt. 12.1 SIWZ po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności
    Ocena: spełnia/nie spełnia
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jagiellońska 44 70-382 Szczecin Na pisemny wniosek wykonawcy zamawiający prześle dokumentację SIWZ na wskazany przez oferenta adres.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin ul. Jagiellońska 44..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.