Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Toruń: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III
(kod odpadu 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji). Numer referencyjny P/01/IW/12/A
Numer ogłoszenia: 22824 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III (kod odpadu 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji). Numer referencyjny P/01/IW/12/A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na gospodarowaniu odpadami pokonsumpcyjnymi kategorii III (o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji) w zakresie odbioru, transportu i utylizacji przedmiotowych odpadów wytwarzanych na terenie kompleksów 12 WOG tj: 1.1.w Toruniu przy: - ul. Okólna 37 w ilości ok. 12 Mg/rok; - ul. Sobieskiego 36, w ilości ok.38 Mg/rok; 1.2.w Inowrocławiu przy: - ul. Jacewska 73, w ilości ok.5 Mg/rok; - ul. Dworcowa 56, w ilości ok.10 Mg/rok. 2.Częstotliwość wywozu: w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 1-2 razy w tygodniu (za wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1.aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania /art. 28 ust. 1/ oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadu /art. 26 ust. 1/, stanowiącego przedmiot zamówienia (w zależności od rodzaju prowadzonej działalności ), na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628, z późn. zm.) 2.aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622, z póź. zm.) lub aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; na podstawie art. 9 b i c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622, z póź. zm.); 3.aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz ubocznych odpadów pochodzenia zwierzęcego kategorii minimum III określonymi środkami transportu drogowego na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. Nr 69, poz. 625, z późn. zm). 4.aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii minimum III, na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. Nr 69, poz. 625, z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 marca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia przez Głównego Lekarza Weterynarii systemu numeracji dla zakładów oraz podmiotów prowadzących niektóre rodzaje działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 52, poz. 464, z póź. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług związanych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie: 1.zmniejszenia lub zwiększenia wartości umowy i zakresu usługi, wynikającej rzeczywistej ilości zleconej usługi) przy zachowaniu ceny jednostkowej brutto za 1 Mg odpadu - ustalonej w Formularzu ofertowym; Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości przewidzianych w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać pod adresem: JW 4620, 87 - 100 Toruń ul. Okólna 37
Kancelaria Jawna bud. Nr 124 pok. Nr 2. od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
lub pobrać ze strony www.12wog.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4620 (12 WOG) 87-100 Toruń ul. Okólna 37 Kancelaria Jawna bud. Nr 124 pok. Nr 2. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiajacego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III wytwarzanych na terenie kompleksów w Toruniu przy ul. ul. Okólna 37 w ilości ok. 12 Mg/rok;i ul. Sobieskiego 36, w ilości ok.38 Mg/rok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III wytwarzanych na terenie kompleksów w Toruniu przy ul. ul. Okólna 37 w ilości ok. 12 Mg/rok;i ul. Sobieskiego 36, w ilości ok.38 Mg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III wytwarzanych na terenie kompleksów w Inowrocławiu przy - ul. Jacewska 73, w ilości ok. 5 Mg/rok i ul. Dworcowa 56, w ilości ok.10 Mg/rok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III wytwarzanych na terenie kompleksów w Inowrocławiu przy - ul. Jacewska 73, w ilości ok. 5 Mg/rok i ul. Dworcowa 56, w ilości ok.10 Mg/rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ciechocin
- Dostawa elektrod do stymulacji serca i elektrod do koablacji tkanek miękkich
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Zaprojektowanie oraz budowa parkingu przy ul. Strzałowej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Połaniec
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Uścimów w latach 2025-2026
- Świadczenie usługi załadunku odpadów w punkcie przeładunkowym w Golędzinowie
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.