Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Tomaszów Lubelski: Zorganizowanie wyjazdu terapeutyczno - integracyjnego nad morzem na terenie kraju dla 36 dzieci z rodzin zastępczych powiatu tomaszowskiego, w ramach projektu Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 228586 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 664-3590, faks 84 664-3590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pcpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu terapeutyczno - integracyjnego nad morzem na terenie kraju dla 36 dzieci z rodzin zastępczych powiatu tomaszowskiego, w ramach projektu Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania wyjazdu terapeutyczno - integracyjnego na terenie kraju dla 36 dzieci z rodzin zastępczych powiatu tomaszowskiego w wieku 6-17 lat. Przewiduje się możliwość zmniejszenia zwiększenia liczby uczestników o 2-3 osoby. Wykonawca zapewni: - zakwaterowanie: w budynkach ogrodzonych, z pokojami 2-5 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym (łazienki, wc, ciepła woda ), - zaplecze przystosowane do realizacji programu rekreacyjno-sportowego, kulturalno-rozrywkowo - integracyjnego oraz terapeutycznego (boisko, świetlica, stołówka), - świetlicę - liczba miejsc równa przynajmniej liczbie uczestników wyjazdu, wyposażona w telewizor z odbiorem co najmniej 4 kanałów polskojęzycznych, - wyżywienie - przynajmniej 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja, stały dostęp do nieodpłatnych napojów oraz prowiant na drogę powrotną); pierwszym posiłkiem jest obiadokolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu odjazdu, suchy prowiant na drogę powrotną) - dzienna stawka żywieniowa nie może być niższa niż 35,00 zł na jednego uczestnika wyjazdu, - transport: autokar klasy turystycznej (klimatyzacja, telewizor, wc, serwis napojów) w obie strony, wyjazd z Tomaszowa Lub. i powrót do Tomaszowa Lub., a także transport związany z realizacja programu, - realizację programu rekreacyjno-sportowego, kulturalno - rozrywkowo - integracyjnego, terapeutycznego (zajęcia mające na celu kształtowanie adekwatnej samooceny, radzenie sobie z silnymi emocjami tj. stres, złość, wstyd, lęk; wzmocnienie poczucia własnej wartości, prawidłowa komunikacja z rówieśnikami, dorosłymi, cykl zajęć relaksacyjnych i inne), co najmniej w wymiarze dwóch godzin lekcyjnych dziennie zgodnie z harmonogramem zajęć (załącznik nr 9 do specyfikacji). Ponadto w czasie wyjazdu wykonawca zapewni przynajmniej: - 3 wycieczki autokarowe podczas których uczestnicy będą zwiedzać zabytki i najciekawsze miejsca okolic, - rejs statkiem po morzu, - 4 kąpiele w morzu, Aquaparku, - bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, - wyjście do kina multimedialnego, - 3 konkursy zakończone nagrodami, - piesze wędrówki, - gry i zabawy, - ogniska z pieczeniem kiełbasek, - dyskoteki i inne atrakcje, - kierownika wyjazdu i kadrę wychowawczą (co najmniej 3 wychowawców) odpowiednio merytorycznie przygotowana do pełnienia funkcji, - opiekę medyczną - pielęgniarka na stałe, lekarz na telefon, ratownik - wychowawca, - ubezpieczenie uczestników na czas przejazdu i pobytu, zabezpieczenie terenu pobytu, zabezpieczenie opieki podczas dowozu na miejsce przeznaczenia oraz powrotu, do momentu odbioru uczestników przez rodziców lub opiekunów oraz inne wymagane przepisami, - osoby wchodzące w skład kadry wychowawczej realizują program terapeutyczny w środowisku dzieci i młodzieży w związku z czym posiadać mają niezbędną wiedzę oraz przygotowanie w tym zakresie. - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika wyjazdu na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podroży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia wyjazdu potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. Wykonawca zapewni artykuły piśmienne niezbędne do prowadzenia zajęć oraz nagrody rzeczowe i dyplomy dla uczestników wyjazdu terapeutyczno - integracyjnego za udział w konkursach i zabawach. Na 10 dni przed przewozem uczestników na wyjazd terapeutyczno - integracyjny wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez kuratora oświaty o jego zarejestrowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci. Wykonawca zamówienia nie może pobierać żadnych opłat od uczestników wyjazdu. Wyjazd musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów prawa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. b) spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zorganizował wyjazd wypoczynkowo- integracyjny, wypoczynkowy lub wypoczynkowo - profilaktyczny dla dzieci i młodzieży (wymagane minimum: 1 usługa);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów prawa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) innych przyczyn zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia; 3) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 4) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: - gdy usługi objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Aktywność szansą rozwoju, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
- Przebudowa, rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 3508L od drogi wojewódzkiej nr 850 w miejscowości Rachanie do miejscowości Siemnice
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Kucharz" z egzaminem czeladniczym i modułem ekologicznym
- Remont schodów wejściowych w części zabytkowej budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w Rogóźnie - etap II"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących i dzieci, sygnatura sprawy: 66-W-U-03-2025
- Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zgłoszonych przez nich dzieci oraz osób towarzyszących
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
- 14/ZP/2025 Zorganizowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie zajęć dla członków Klubu Seniora przy Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego - zajęcia gimnastyki z elementami fizjoterapii (...)
- DZIENNE FORMY USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.