Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Alwernia: Zimowe utrzymanie sieci dróg gminnych w miejscowości Brodła i Poręba Żegoty (REJON II) w okresie od 07.12.2007 roku do 15.04.2008 roku.
Numer ogłoszenia: 228617 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie sieci dróg gminnych w miejscowości Brodła i Poręba Żegoty (REJON II) w okresie od 07.12.2007 roku do 15.04.2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie sieci dróg gminnych w miejscowości Brodła i Poręba Żegoty (REJON II) w okresie od 07.12.2007 roku do 15.04.2008 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 40 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony formularz ofertowy- zał. nr 2 do siwz. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. ustawy PZP- zał. nr 3 do siwz. 3.Parafowany wzór umowy- zał. nr 4. 4. Powtwierdzona aktualna kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź potwierdzony wyciąg z rejestru sądowego (wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert). 5. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia- załacznik nr 5. W przypadku dzierżawy sprzętu nalezy załaczyć zapewnienie dzierżawy od właściciela. 6. oświadczenie wykonawcy o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do urzędu Skarbowego i Zakładu ubezpieczen Społecznych - zał. nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można nabyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta - I piętro (siedziba zamawiającego)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- ,,Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Skała - sezon 2024/2025"
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy wraz z przyległymi terenami.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 z podziałem na części 1, 2, 3
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.