Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Gdańsk: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego
(zamrażarka, wyparka z pompą, kolumny HPLC, mikrowirówki szybkoobrotowe, czytnik mikropłytek, wagi laboratoryjne, drobny sprzęt laboratoryjny, zestaw do elektroforezy, detektor refraktometryczny, zestaw do sączenia molekularnego)
Numer ogłoszenia: 228935 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax. 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego (zamrażarka, wyparka z pompą, kolumny HPLC, mikrowirówki szybkoobrotowe, czytnik mikropłytek, wagi laboratoryjne, drobny sprzęt laboratoryjny, zestaw do elektroforezy, detektor refraktometryczny, zestaw do sączenia molekularnego).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamrażarka, wyparka z pompą, kolumny HPLC, mikrowirówki szybkoobrotowe, czytnik mikropłytek, wagi laboratoryjne, drobny sprzęt laboratoryjny, zestaw do elektroforezy, detektor refraktometryczny, zestaw do sączenia molekularnego - dokładny opis w Załączniku nr 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.43.45.40 - Sprzęt biomedyczny 38.43.62.00 - Wyparki rotacyjne 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 2 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 3 Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ nie stanowi opisu w ofercie); W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich Reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentów, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 4 Dokumenty Producenta poświadczające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich Reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentów, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dopuszcza się dokumenty producenta w języku angielskim. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo - (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów - art. 26 ust.3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pdzp.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-852 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, 80-852 Gdańsk, Bażyńskiego 1a, pok. 122.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zamrażarka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamrażarka niskotemperaturowa - dokładny opis znajduje się w Załączniku nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyparka z pompą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyparka z pompą - dokładny opis znajduje się w Załączniku nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa medycznych analizatorów składu ciała z wyposażeniem
- Dostawa aparatury badawczej do Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu warsztatowego
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia na potrzeby laboratorium optyki przyrządowej oraz materiałów do stanowisk doświadczalnych i prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia i fizyka
więcej: Wagi precyzyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.