Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Białystok: Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii kreującej wizerunek marki, prezentującej osiągnięcia oraz plany rozwojowe Białostockiej Komunikacji Miejskiej skierowanej do mieszkańców rejonu objętego usługami BKM
Numer ogłoszenia: 229028 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii kreującej wizerunek marki, prezentującej osiągnięcia oraz plany rozwojowe Białostockiej Komunikacji Miejskiej skierowanej do mieszkańców rejonu objętego usługami BKM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej Białostockiej Komunikacji Miejskiej, skierowanej do mieszkańców rejonu objętego usługą BKM, mającej na celu poprawę wizerunku zbiorowej komunikacji miejskiej poprzez informowanie społeczeństwa o systemie transportu publicznego przyjaznym dla podróżujących, wyróżniającym się nowoczesnymi rozwiązaniami uwzględniającymi potrzeby osób niepełnosprawnych, na podstawie linii kreacyjnej przedstawionej w ofercie oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie: a) opracować przekaz promocyjny zgodnie z linią kreacyjną zaakceptowaną przez Zamawiającego; b) opracować strategię oraz plan kampanii wizerunkowej wraz z rekomendacją mediów/nośników; c) opracować oraz przygotować do druku publikacje o charakterze promocyjnym i reklamowym, tj. reklamy na przystankach autobusowych, ulotki reklamowe; d) opracować projekty naklejki i plakatów informacyjnych; e) opracować oraz przygotować spoty radiowe; f) przygotować co najmniej dwie konferencje prasowe, po jednej na rozpoczęcie oraz zakończenie kampanii, w tym opracować informacje prasowe w wersji elektronicznej oraz papierowej, a następnie przekazać je mediom ogólnopolskim i regionalnym; g) opracować oraz zrealizować działania z zakresu public relations; h) zaprojektować, wykonać i dostarczyć akcesoria mające na celu poprawę wyglądu kierowców, pojazdów i przystanków białostockiej komunikacji miejskiej; i) zaprojektować, wykonać i dostarczyć elementy promocji bezpośredniej. 3. Wykonawca po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję: 1) opisu linii kreacyjnej przekazu promocyjnego, 2) strategię i plan kampanii wizerunkowej, 3) układu graficznego reklam, projektu naklejek informacyjnych oraz projektów dwóch plakatów reklamowych, trzech wzorów układu graficznego ulotek, dwóch spotów radiowych, koncepcję działań PR oraz koncepcję wzorów akcesoriów o których mowa w pkt 2 ppkt 7. Zamawiający dokona akceptacji przedłożonych koncepcji. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag do przedstawionych projektów, Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia ich otrzymania przedstawi projekty uwzględniające uwagi Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Strategie, opracowania ww. zakresu zamówienia i koncepcje projektów graficznych należy przygotować na wydruku w formacie A4 lub złożonych do A4 oraz dodatkowo w wersji elektronicznej (pliki w odpowiednim formacie: .jpg , .cdr, .pdf lub .doc); 6. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, przekaże System Identyfikacji Wizualnej Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Wykonawca, któremu przekazany zostanie SIW, zobowiązany będzie do wykorzystania jego elementów wyłącznie w celu przygotowania oferty, pod rygorem odpowiedzialności karnej określonej w ustawie o Prawie Autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr. 90, poz. 631). Przez wykorzystanie elementów Systemu Identyfikacji Wizualnej do przygotowania oferty rozumie się użycie go wyłącznie w celu przygotowania projektu graficznego objętego zamówieniem, z wyłączeniem prawa do rozpowszechniania na jakimkolwiek odrębnym polu eksploatacji oraz z wyłączeniem udostępniania go mediom w celu publikacji. Wykorzystanie elementów SIW przez Wykonawcę nie oznacza zgody na przeniesienie majątkowych praw autorskich do otrzymanego Systemu Identyfikacji Wizualnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00 - 74.42.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej lub wizerunkowej o wartości min. 150 000 PLN brutto każda oraz b) co najmniej 1 usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu strategii działań z zakresu public relations o wartości min. 150 000 PLN brutto każda, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców zamówień, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały należycie wykonane (wg Załącznika nr 5 do SIWZ); c) Zamawiający dopuszcza dwa odrębne zamówienia z zakresami prac jw. lub co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej lub wizerunkowej oraz przygotowanie i przeprowadzenie strategii działań z zakresu public relations o wartości całego zamówienia min. 200 000 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób (wg Załącznika nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, ze wskazaniem w jakich projektach uczestniczyli oraz wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. a) kierownik zespołu - posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej dwiema kampaniami społecznymi, promocyjnymi, wizerunkowymi lub public relations, b) cztery osoby, z których każda posiada minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji kampanii informacyjnych, społecznych, promocyjnych, wizerunkowych lub public relations
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium o wartości 5 000 PLN. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie aktualny odpis z właściwego rejestru oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w związku z przedłużająca się procedurą postępowania przetargowego - o czas przedłużenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku
Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej
ul. Składowa 11 pok. 107,
15-399 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej ul. Składowa 11, pok. 108 - sekretariat, 15-399 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku - Etap II współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.