eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecWykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem oraz sterowaniem dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Mielec: Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem oraz sterowaniem dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec
Numer ogłoszenia: 229046 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191816 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem oraz sterowaniem dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu I etapu robót budowlanych pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem oraz sterowaniem dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec. Roboty budowlane do wykonania w I etapie obejmują: a) wykonanie klimatyzacji na I i II piętrze, b) wykonanie zasilania klimatyzacji w całym budynku, c) wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji na parterze bez urządzeń. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne. 2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji Wykonawcy na wykonaną robotę budowlaną. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i jej załącznikach użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, których warunki są opisane w dokumentacji projektowej. 4. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo - technicznej oraz przedmiarach. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, 6. Wykonawca stosując materiały własne zobowiązuje się stosować materiały nowe, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego. Ponadto na wbudowywane materiały oraz montowane urządzenia Wykonawca obowiązany jest posiadać deklarację zgodności z obowiązującymi normami, aprobatą techniczną lub certyfikatem. 7. Roboty będą odbywały się w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 8. Równolegle z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będą inne roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu remont parteru. Wykonawcy powinni wspólnie uzgadniać front robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zetes Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 52B, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193494,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119891,67

  • Oferta z najniższą ceną: 119891,67 / Oferta z najwyższą ceną: 119891,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.