Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Lubsko: Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich oraz margaryny i oleju jadalnego dla Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27
Numer ogłoszenia: 229112 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, fax. 068 4574110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich oraz margaryny i oleju jadalnego dla Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Nazwa produktu Masa /orientacyjnie/ w skali 1 roku 1 Mleko 2% 1litr (folia) 21840 litr 2 Masło Extra 250g lub 200g 1000 kg 3 Masło Mazurskie 250g lub 200g 600 kg 4 Margaryna 250g 400 kg 5 Twaróg półtłusty 250g 480 kg 6 Twaróg sernikowy wiadro 5kg lub 10kg 480 kg 7 Ser żółty Salami 400 kg 8 Ser topiony 100g 600 kg 9 Jogurt naturalny 150g 900 szt 10 Jogurt owocowy 125g 4500 szt 11 Serek wiejski 200g 3200 szt 12 Twaróg krajanka 100 kg 13 Kefir 400g 1000 szt 14 Śmietana 18% 100g 850 litr 15 Olej jadalny 1 litr 600 litr.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.55.10.05 - 15.55.10.05 15.53.00.00 - Masło 15.54.10.00 - Ser stołowy 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty 15.41.11.00 - Olej roślinny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, Sposób dokonywania oceny spełniania warunków metodą : spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 3) parafowany przez wykonawcę wzór umowy- załącznik 3, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczanie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27, Pokój Kadr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- ,,Zakup i dostawa nowej zabudowy do kompresji odpadów wciąganej na urządzenia hakowe "
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Słowackiego w Lubsku
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Dostawa pieczywa, tłuszczy i nabiału do Zakładu Karnego w Brzegu
- dostawa nabiału
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z częściami"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.