Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego uzytku. - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 229147 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego , ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, fax. 022 6193560, 6196138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego uzytku. - 7 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzetu medycznego jednorazowego uzytku do 6 oprzychodni podległych SZPZLO Warszawa Praga- Północ usytuowanych na terenie dzielnicy Warszawa Praga-Północ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę :wkłuć, cewników z wyposażeniem, akcesoriów i materiałów do ginekologii, sprzętu imateriałów laboratoryjnych, systemu próżniowego pobierania krwi, sprzętu i materiałów ogólnomedycznych, nici i ostrz chirurgicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.41.20 - 33.14.41.20 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.64.12.00 - Pozostałe środki ginekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy:1. posiadają uprawnienia niezbedne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień,2. posiadają niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potwencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zaperwniajacej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Peawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami.Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o ko0mpletność i prawidłowość złżonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich zażąda Zamawiajacy i zostanie dokonana na popdstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wraz z ofertą składa nastepujace dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiodencji działalności gospodarczej, jeżel;i odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społęcznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP do składania dokumentów, o których mowa w wyżej stosuje sie odpowiednio przepisy zawarte w par. 2 ust.1,2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r, w sprawie dokumentów , jakich możę żądać Zamawiajacy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty moga być składane(Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 606.).W celu potwierdzeniia,że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiajacego należy dołączyc do oferty: oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment posiada:1. dokumenty dopuszczajace oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwiwetnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.- potwierrdzenie wpisu do Rejestru w Urzedzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznyych i Produktów Biobójczych (dot. produktów grupy IIb i III).W przypadku zaoferowania produktów z grupy I lub IIa zamiast dokumentu potwierdzajacego wpis do w/wym Rejestru Wykonawca składa:- oświadczenie z informacja do której z tych grup należą oferowane wyroby medyczne poptwierdzajace, że oferowany asortyment posiada:deklarację zgodności z qwymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : Warszawa ul. Jagiellońska 34 pokój 23 bud. adm..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: SZPZLO Warszawa Praga-Północ ul.Jagiellońsska 34, 00-739 Warszwa pokój nr 23 budynek administracyjny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.