To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytktu
Numer ogłoszenia: 316765 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229147 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego, ul. Jagiellońska 34, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, faks 022 6193560, 6196138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytktu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytktu do 6 przychodni podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ usytuowanych na terenie dzielnicy Warszawa Praga-Północ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę : wkłuć , cewników z wyposażeniem , akcesoriów i materiałów do ginekologii , sprzętu i materiałów laboratoryjnych , systemu próżniowego pobierania krwi , sprzętu i materiałów ogólnomedycznych , nici i ostrz chirurgicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.41.20 - 33.14.41.20 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.62.41.20 - 33.62.41.20 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 253496.63 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wkłucia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED B.J. Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35530.44
- Oferta z najniższą ceną: 35530.44 oferta z najwyższą ceną: 35530.44
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Cewniki z wyposażeniem
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMD B.J. Stańczyk, ul.Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3499.09
- Oferta z najniższą ceną: 3499.09 oferta z najwyższą ceną: 6676.56
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Akcesoria i materiały do ginekologii
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED, ul. Kołodzieja 30, 61-070 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65666.00
- Oferta z najniższą ceną: 65666.00 oferta z najwyższą ceną: 80510.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt i materiały laboratoryjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED B.J. Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11445.00
- Oferta z najniższą ceną: 11445.00 oferta z najwyższą ceną: 14223.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: System próżniowego pobierania krwi
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BILLMED Sp. z o.o., ul. Krypska 24/1, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 102540.00
- Oferta z najniższą ceną: 102540.00 oferta z najwyższą ceną: 102540.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sprzęt i materiały ogólnomedyczne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED B.J. Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13646.40
- Oferta z najniższą ceną: 13646.40 oferta z najwyższą ceną: 13646.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Nici i ostrza chirurgiczne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED, ul. Kołodzieja 30, 61-070 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21169.70
- Oferta z najniższą ceną: 21169.70 oferta z najwyższą ceną: 22524.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów jednorazowych
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych (ZP-49/2025)
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.