Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Wrocław: Roboty remontowe w zakresie budowlanym w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 229242 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w zakresie budowlanym w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty murarskie i murowe -Rozebranie ścianek z cegieł, z elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych oraz wykładziny ściennej z płytek, -Odgrzybianie ścian ceglanych, -Zamurowanie otworów w ścianach, -Wykonanie ścianek działowych z płyt GK, -Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, -Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu. 2. Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów -Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, -Montaż ościeżnic drewnianych do drzwi wew., -Montaż skrzydeł drzwiowych wew. pełnych fabrycznie wykończonych - płytowe, pełne, -Wymiana klamek z szyldami, zamków wpuszczanych zwykłych i patentowych, klamek z szyldami, -Montaż samozamykaczy do drzwi, -Tapicerowanie jednostronne drzwi o pow. do 2,5 m2, -Wymiana starych drzwi metalowych zew. dwuskrzydłowe pełne o wym.1,04x1,88m, -Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV wzmocnione profilami stalowymi z szybą P2 - kolor okien biały, -Wyrównanie powierzchni parapetów zewnętrznych zaprawą, -Wykonanie obróbek parapetów zewnętrznych z blachy z cynkowo-tytanowej. 3. Tynkowanie -Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i stropach, -Wykonanie tynków uzupełniających na ścianach i stropach, -Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach i stropach oraz tynków uzupełniających, -Wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i stropach. 4. Kładzenie i wykładanie podłóg -Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew przypodłogowych nie nadających się do wykorzystania, -Rozebranie posadzki z płytek na zapr.cem., -Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych -Zerwanie posadzki cementowej wraz z cokolikiem, -Skucie nierówności betonu na ścianach lub podłogach, -Wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami, -Wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, -Uzupełnienie posadzki z deszczułek dębowych o grubości 19 mm mocowanych na klej, -Ułożenie posadzek z deszczułek drewnianych układanych na klej, -Wymiana listew przyściennych z drewna liściastego oraz ich akrylowanie, -Mechaniczne ocyklinowanie starych i nowych posadzek z deszczułek w pomieszczeniach, -Uzupełnianie ubytków w parkiecie kitem do parkietów, -Trzykrotne lakierowanie posadzek z deszczułek lakierem, -Ułożenie posadzek z wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną, -Ułożenie posadzek z tworzyw sztucznych - tarket, -Ułożenie wykładzin dywanowych rulonowych klejonych do podkładu, -Ułożenie listew przyścienne z wykładziny dywanowej na profilach PCW, -Ułożenie posadzek płytkami z kamieni sztucznych np. Gres, -Ułożenie cokolików z płytek z kamieni sztucznych, -Ułożenie warstwy folii piankowej, -Ułożenie posadzki z paneli podłogowych, -Osadzenie listew aluminiowych - progowych. 5. Roboty malarskie -Opalanie farby olejnej ze stolarki okiennej, -Dwukrotne malowanie farbą wodorozcieńczalną uprzednio malowanej stolarki okiennej, -Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, -Skasowanie wykwitów zacieków na ścianach i sufitach, -Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności na ścianach i sufitach, -Wykonanie wew. gładzi gipsowych dwuwarstwowe na ścianach i sufitach, -Gruntowanie podłoży preparatem ATLAS UNI GRUNT ścian i sufitów, -Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - farbą w kolorze białym, -Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach starych tynków wewnętrznych ścian, -Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych c.o. i gazowych, -Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną kolor w kolorze ścian rur wodociągowych i c.o., -Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, -Dwukrotne malowanie farbą wodorozcieńczalną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, podokienników, ścianek i szafek, -Dwukrotne malowanie farbą olejną kratek, drzwiczek wentylacyjnych, powierzchni metal. pełnych szpachlowanych jednokrotnie, -Zabezpieczenie podłóg folią. 6. Instalowanie sufitów podwieszanych - Wykonanie sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1. Zrealizował z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z pracami budowlanymi, odpowiadającymi swoim zakresem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 500.000 PLN brutto każde. 2. Dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie kierowania robotami, posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków określonych w SIWZ do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp . w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę § 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej dwóch zamówień związanych z pracami budowlanymi , odpowiadającymi swoim zakresem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w kwocie nie mniej niż 500.000 PLN brutto każde zamówienie. Fakt należytego wykonania robót przed dniem wszczęcia postępowania musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku z pkt 1 opisującego warunki 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych przez nie uprawnień i zakresu powierzonych czynności. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2 opisującego warunki. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorząd Zawodowego 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis, zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby, 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B. Dokument, o którym mowa w pkt A, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław al. kromera 44 pok. 25.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Wrocław al. Kromera 44 pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie"
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.