Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Rybnik: Remont wiaty śmietnikowej przy ul. Poligonowej 13, 15, 17 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 229466 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaty śmietnikowej przy ul. Poligonowej 13, 15, 17 w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wiaty śmietnikowej usytuowanej przy ul. Poligonowej 13, 15, 17 w Rybniku. Zakres robót obejmuje : 1) przemurowanie uszkodzonych ścianek z cegieł silikatowych, 2) osadzenie kotew chemicznych pod montaż słupków konstrukcji zadaszenia, 3) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej wewnątrz wiaty, 4) dostawę, montaż wraz z dwukrotnym malowaniem konstrukcji zadaszenia wiaty, zgodnie z rysunkiem, 5) montaż na konstrukcji stalowej zadaszenia, blachy trapezowej układanej na podkładkach gumowych, ze spadkiem w stronę przeciwną do wejścia, 6) rozbiórkę istniejącej nawierzchni z asfaltu wraz z podkładem, zgodnie z rysunkiem, 7) wykonanie warstw podbudowy (10 cm podbudowy z piasku, powyżej 25 cm tłucznia kamiennego) wraz z ułożeniem na podsypce cementowo - piaskowej nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm, z wyprofilowaniem spadków do studzienki kanalizacyjnej, 8) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki (materiały z rozbiórki nie mogą być składowane dłużej niż 3 dni przed budynkiem) 9) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych. Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja rysunkowa stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez zmianę terminu realizacji umowy, jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) zmiana sposobu realizacji zamówienia w przypadku kolizji z niezinwentaryzowaną instalacją wewnętrzną, 2) zawieszenie robót przez Zamawiającego na czas niezbędny do dokonania naprawy elementów konstrukcji budynku, gdyby w czasie prowadzenia robót po wykonaniu rozbiórek i demontaży okazało się, że takie naprawy są niezbędne, 3) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych nietypowych dla danej pory roku uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o tyle dni, ile będą trwały niekorzystne warunki atmosferyczne, 4) działania osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych i Umów pok 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, Dział Zamówień Publicznych i Umów pok 26..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie aktualizacji sygnatur systemu antywirusowego dla poczty elektronicznej Scan Mail for MS Exchange Suite przez okres 12 miesięcy, począwszy od 1 stycznia 2025r.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku na rok 2024/2025
- Zadanie 1: Budowa parkingu wraz z wymianą nawierzchni na terenie krytej pływalni YNTKA Zadanie 2: Zespół Szkół Technicznych - modernizacja stropów nad kotłownią i dawnymi zsypami opału
- Doposażenie pracowni szkolnych - zakup laptopów, projektorów multimedialnych w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Doposażenie pracowni szkolnych - zakup narzędzi do obróbki przewodów światłowodowych w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Remont zespołu maszynowego urządzenia chłodniczego typu TS-300BS oraz parownika TS-300BS dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku żłobka w Słomnikach
- Zabezpieczenie wieży bramnej, wykonanie drobnych prac konserwatorskich i rewitalizacyjnych na Ruinach Zamku Dybowskiego dla Toruńskiej Agendy Kulturalnej
- "Rozbudowa i przebudowa budynku saunarium na terenie Ośrodka Sportów Wodnych Dojlidy w Białymstoku"
- Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Zalasowa
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Budowa pojedynczej kancelarii w leśnictwie Zegrze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.