To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Kraków: ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA UMOWAMI NA POTRZEBY CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Numer ogłoszenia: 229490 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205182 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej, ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, woj. małopolskie, tel. 728 585 179, faks 12 4175665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA UMOWAMI NA POTRZEBY CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o nowe funkcjonalności Systemu Zarządzania Umowami (SZU) służącego do rejestrowania zawieranych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych umów na rzecz wszystkich sądów powszechnych, oraz śledzenia i kontrolowania postępu ich realizacji, umożliwiająca integrację z Sądowym Systemem Zamówień (SSZ) będącym własnością Sądu Apelacyjnego w Krakowie. SSZ jest systemem służącym do zbierania i agregacji danych dotyczących zapotrzebowań na towary i usługi składane przez sądy powszechne, zarządzania zapotrzebowaniami, tworzenia katalogu towarów, składania zamówień w ramach realizowanych poprzez system umów, zarządzania użytkownikami oraz generowania raportów. 2.Stworzenie mechanizmu integracyjnego, który pozwoli korzystać z danych SSZ w SZU. Dodatkowo konieczne będzie stworzenie pluginu aplikacyjnego uruchamianego w środowisku SSZ, umożliwiającego następujące funkcjonalności: a) Tworzenie w systemie danych z podpisanej na rzecz wszystkich sądów powszechnych umowy ramowej zawartej na podstawie przepisów Pzp wraz artykułami parametryzowanymi. Opis działania umowy ramowej: - Możliwość podpięcia kilku dostawców do umowy ramowej, - Różni dostawcy mogą mieć różne ceny tych samych artykułów, - Różni dostawcy posiadają różne kody artykułów, - Spośród dostawców wybierany jest jeden dostawca, który realizuje umowę wykonawczą, - Wprowadzane umowy wykonawcze posiadają wartość umowy. b) Kontrola postępu realizacji umowy ramowej. - Na podstawie umów wykonawczych należy pilnować ustawianych przez użytkownika wartości, - Wartość umowy wykonawczej odejmuje się od wartości zawartej umowy ramowej. c) Generowanie raportów z artykułów parametryzowanych. - Raport powinien zawierać wszystkie parametry, - Szablon raportu artykułu powinien aktualizować się automatycznie w zależności od ilości parametrów, - Raporty muszą być generowane co najmniej w formatach xlsx. d) Różne okna czasowe zależne od stopnia dysponenta - określenie daty rozpoczęcia zbierania oraz zakończenia zbierania zapotrzebowań dla generowanych raportów w zależności od stopnia uprawnień dysponenta. 3. Wdrożenie przygotowanych rozwiązań na serwery Zamawiającego. 4. Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii systemu informatycznego. 5. Obsługa katalogu artykułów. 6. Opieka nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych). 7. Pomoc merytoryczna w zakresie obsługi administracyjnej serwisu z czasem reakcji zespołu u klienta (analityk + administrator + projektant) w siedzibie Zamawiającego, ul. Farmaceutów 2, Kraków. 8. Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 9. Zamawiający przewiduje rozliczenie po wykonaniu i wdrożeniu każdej z nowych funkcjonalności Systemu Zarządzania Umowami oraz rozliczenie godzinowe za świadczenie usług serwisowych (maksymalnie 1700 godzin)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOYCON Systems Sp. z o.o., ul. Miodowa 33/3, 31-052 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 455200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 418223,37
Oferta z najniższą ceną: 418223,37 / Oferta z najwyższą ceną: 418223,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Świadczenie usług projektowych, wsparcia i realizacji w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Usługa wsparcia technicznego i merytorycznego w nadzorze nad systemem IT, do serializacji produktu leczniczego Biodribin
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.