eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzebudowa pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ANR OT Olsztyn GSP Sorkwity Biuro Terenowe w Kamionku nr 25, gmina Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Olsztyn: Przebudowa pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ANR OT Olsztyn GSP Sorkwity Biuro Terenowe w Kamionku nr 25, gmina Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 229834 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, fax. 089 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym ANR OT Olsztyn GSP Sorkwity Biuro Terenowe w Kamionku nr 25, gmina Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń biurowych wraz ze zmianą ich funkcjonalności oraz przebudowy części pomieszczeń biurowych na lokal mieszkalny w budynku administracyjnym Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Gospodarstwo Skarbu Państwa w Sorkwitach Biuro Terenowe w Kamionku nr 25, gmina Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Budynek biurowo-mieszkalny w Kamionku Nr 25 położony jest na działce nr 6/9 obręb Górka Zachodnia i stanowi współwłasność Agencji Nieruchomości Rolnej, Gminy Szczytno oraz czterech właścicieli mieszkań w budynku nr 25. Jest to budynek jednokondygnacyjny z dwoma klatkami i częściowo podpiwniczony, pod pomieszczeniami biurowymi jest kotłownia olejowa, piwnice są pod częścią mieszkalną. Pomieszczenia Biura Terenowego w Kamionku GSP Sorkwity położone są na parterze budynku. 3. Zakres remontu i modernizacji: - zamurowanie przejścia do lokalu mieszkalnego wzdłuż ściany nośnej, oddzielającej mieszkanie od pomieszczeń biurowych i wykonanie odrębnego wejścia do mieszkania od strony klatki schodowej części mieszkalnej; - remont powstałego lokalu mieszkalnego tj.: wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej, przebudowa węzła sanitarno - łazienkowego, przebudowa instalacji elektrycznej, wodociągowej z opomiarowaniem zużycia wody oraz kanalizacyjnej; - remont pomieszczeń biurowych - wymiana posadzek, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów z naprawą i przetarciem tynków, wymiana oświetlenia pokoi biurowych, wykonanie nowego węzła sanitarnego w pomieszczeniu przyległym do mieszkania z opomiarowaniem zużycia wody..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ SA O/Olsztyn: 66 2030 0045 1110 0000 0045 1810 z dopiskiem - wadium na modernizację pomieszczeń biurowych w Kamionku-, 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wybudowali, przebudowali lub wyremontowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa: budynki lub lokale mieszkalne bądź użyteczności publicznej o wartości prac nie mniejszych niż 50 000 PLN; d. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w następujących branżach: - budowlanej: w zakresie konstrukcyjno - budowlanym; - sanitarnej: w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych; - elektrycznej: w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa niżej, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 211 (II piętro) odpłatnie. Kwota za SIWZ 100 zł + opłata za przesłanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 103 (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.