eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaOrganizacja 13. Miêdzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w ¦widnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-07-02

¦widnica: Organizacja 13. Miêdzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w ¦widnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r.
Numer og³oszenia: 229894 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 217268 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: ¦widnicki O¶rodek Kultury, ul. Rynek 43, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8521337, faks 074 8515661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Organizacja 13. Miêdzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w ¦widnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja 13. Miêdzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w ¦widnicy w dniach 28.07.2012 - 04.08.2012 r. 1. Szczegó³owe wymagania zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia: 1.1. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y kompleksowa organizacja 13 Miêdzynarodowego Festiwalu Bachowskiego w ¦widnicy, w tym w szczególno¶ci: a) przedstawienie Zamawiaj±cemu koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia, która powinna obejmowaæ plan organizacji, co najmniej 7 koncertów bachowskich ró¿nych artystów, na terenie Gminy Miasta ¦widnica oraz poza ni± w miejscach zwyczajowo przyjêtych w poprzednich edycjach festiwalu. Przedstawiona przez Wykonawcê koncepcja powinna byæ sporz±dzona zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz zawieraæ listê proponowanych przez Wykonawcê artystów wraz z proponowanym miejscem koncertu danego artysty lub artystów, przy czym na ka¿dym koncercie festiwalu wyst±piæ ma inny artysta (zespó³), b) przygotowanie i realizacjê programu artystycznego festiwalu przedstawion± w za³±czniku nr 2 do SIWZ; c) zapewnienie dyrekcji artystycznej festiwalu w sk³ad, której wejdzie co najmniej 1 osoba maj±ca co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w organizowaniu i realizacji festiwali muzyki dawnej; d) pokrycie wszelkich kosztów zwi±zanych z wystêpem artystów w trakcie trwania festiwalu, w tym honorariów artystów, kosztów transportu, zakwaterowania, wy¿ywienia. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y równie¿ zawarcie umów z artystami, pokrycie ewentualnych tantiem autorskich zwi±zanych z wystêpem artystów (ZAIKS), zapewnienie innych wymagañ okre¶lonych przez artystów, e) zapewnienie profesjonalnej obs³ugi technicznej festiwalu, w tym sprzêtu nag³o¶nieniowo-o¶wietleniowego, zapewnienie garderoby oraz dekoracji na ¿yczenie artystów; f) wynajem co najmniej 7 miejsc koncertowych na czas organizacji festiwalu oraz ewentualnych prób, przy czym ka¿de z miejsc planowanych koncertów musi posiadaæ widowniê na co najmniej 50 osób, a w przypadku 2 z nich, co najmniej 300 osób (miejsca siedz±ce); g) stworzenie biura festiwalu wraz z obs³ug± zapewniaj±c± prawid³owe przeprowadzenie festiwalu. O miejscu biura festiwalu Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego; h) przygotowanie materia³ów promocyjnych i reklamowych zwi±zanych z organizowanym festiwalem. Materia³y promocyjne musz± zawieraæ logotypy: herb miasta ¦widnica, logo miasta ¦widnica Rynek z tradycjami, logo ¦widnickiego O¶rodka Kultury. Umiejscowienie w materia³ach oraz forma znaków graficznych Zamawiaj±cego i Patronów wymagaj± akceptacji Zamawiaj±cego. i) zapewnienie reklamy festiwalu w prasie, radio, oraz portalach internetowych. W zakresie reklamy festiwalu Wykonawca zobowi±zany jest do publikacji: co najmniej 1 reklamy w prasie o zasiêgu regionalnym, co najmniej 1 emisji reklamy w radiu o zasiêgu regionalnym (teren województwa dolno¶l±skiego), co najmniej jednego baneru reklamowego w portalu internetowym o zasiêgu ogólnopolskim, rozpowszechnienia co najmniej 100 sztuk plakatów o formacie B2 reklamuj±cych festiwal na terenie miasta ¦widnica oraz okolicznych miejscowo¶ci. Z przeprowadzonych dzia³añ reklamowych Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu stosown± dokumentacjê. j) aktualizacja strony internetowej festiwalu w terminie co najmniej 2 tygodni przed otwarciem festiwalu. Strona internetowa co najmniej powinna zawieraæ program artystyczny festiwalu, informacjê o artystach wystêpuj±cych w trakcie organizowanego festiwalu, miejsca organizowanych koncertów, niezbêdne informacjê dla publiczno¶ci tj. miejsce i sposób zakupu biletów, warunki ich sprzeda¿y, ceny biletów na ka¿dy z organizowanych w ramach festiwalu koncertów; k) przygotowanie i przedstawienie Zamawiaj±cemu koñcowego raportu z realizacji zamówienia po jego zakoñczeniu; l) wszelkie inne koszty zwi±zane z organizacj± festiwalu, w tym koszty zwi±zane z ewentualnym wypo¿yczeniem nut, instrumentów, ich transportem, dekoracj± miejsc koncertowych, dokumentacj± fotograficzn±, zakupem kwiatów. 1.2. Przewiduje siê, ¿e wszystkie koncerty w ramach organizowanego przez Wykonawcê festiwalu bêd± biletowane. Ca³kowity wp³yw ze sprzedanych biletów otrzyma Wykonawca. Wykonawca zapewnia dystrybucjê i sprzeda¿ biletów we w³asnym zakresie. 1.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego przekazania Zamawiaj±cemu co najmniej 30 zaproszeñ dla 2 osób na organizowane przez niego koncerty festiwalowe. 1.4. Wykonawca po zakoñczeniu festiwalu zobowi±zany bêdzie do przygotowania i przedstawienia Zamawiaj±cemu raportu z realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.95.21.00 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez kulturalnych 92.31.21.20 - Us³ugi ¶wiadczone przez grupy wokalne 92.37.00.00 - Us³ugi techników d¼wiêku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja im. Tomasza Morusa, Bronów 9b, 58-170 Dobromierz, kraj/woj. dolno¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 133739,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 130756,10

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 130756,10 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 130756,10

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.