Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Nowy Sącz: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu, Muszynie i Limanowej
Numer ogłoszenia: 230021 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring i konserwacja systemu zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu, Muszynie i Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w obiekcie: - Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 56 a; - Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 56a - kancelaria tajna; - Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu przy ul. Paderewskiego 26; - Prokuratury Rejonowej w Muszynie przy ul. Piłsudskiego 25; - Prokuratura Rejonowa w Limanowej; ul. Józefa Marka 19 ( z wyłączeniem systemu ppoż.) obejmuje: -prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych -monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisyjnych (radiowo i telefonicznie) -monitorowanie sygnałów alarmowych ppoż. z obiektu Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu do PSP w Nowym Sączu, z Prokuratury Rejonowej w Muszynie do PSP w Krynicy, -prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych SSWiN i ppoż. emitowanych z obiektu prokuratury -niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań ( nie później niż 7minut w ciągu dnia i 5 minut w godzinach nocnych od otrzymania sygnału alarmowego) przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego włamania i napadu z obiektu prokuratury, w przypadku obiektu Prokuratury Rejonowej w Muszynie niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań ( nie później niż 15 minut w ciągu dnia i 10 minut w godzinach nocnych od otrzymania sygnału alarmowego) -powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego -udostępnienie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału alarmowego -archiwizowanie wyciągów z odpowiednich rejestrów dotyczących realizacji niniejszej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy 2.Usługa konserwacji i serwisu systemów SSWiN i ppoż. obejmuje: -wykonywanie konserwacji systemów SSWiN i ppoż. z częstotliwością raz na kwartał (pierwsza konserwacja grudzień 2013, marzec 2014 r., czerwiec, wrzesień, grudzień, marzec 2015 r., czerwiec, wrzesień) -wykonywanie konserwacji systemu CCTV z częstotliwością raz na 6 m-cy (pierwsza marzec 2014 r. wrzesień, marzec 2015, wrzesień) przez pracownika Wykonawcy z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia do zakresu konserwacji należy w szczególności: -sprawdzenie transmisji wizji; - sprawdzenie toru zasilającego kamery; - sprawdzenie i regulacja kamer; - sprawdzenie poprawności działania urządzeń systemu CCTV - sprawdzenie poprawności działania sytemu CCTV - sprawdzenie linii dozorowych urządzeń alarmowych - sprawdzenie linii zasilających - sprawdzenie poprawności współpracy systemu z elementami monitorowania - sprawdzenie urządzeń alarmowych - sprawdzenie połączeń kablowych - sprawdzenie i czyszczenie czujek - sprawdzenie prawidłowości działania SSWiN i ppoż. - sprawdzenie urządzeń kontroli dostępu - sprawdzenie prawidłowości działania kontroli dostępu - sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, systemu telewizji przemysłowej i systemu kontroli dostępu - sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji alarmu - sprawdzenie akumulatorów - sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przeglądów puszek połączeniowych - sprawdzenie stanu połączeń giętkich - sprawdzenie układów przeciwsabotażowych poszczególnych urządzeń - sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu - sprawdzenie szczelności czujek ppoż. - wymianie akumulatorów i baterii w czasookresach zapewniających sprawne działanie systemu - prowadzenie książki z przeprowadzonych konserwacji, każdorazowe wykonanie usługi podpisane przez upoważnionego pracownika Prokuratury - podjęcie przez Wykonawcę działań naprawy usterki w ciągu 4 godzin od momentu jej zgłoszenia. - w przypadku konieczności dokonania istotnych napraw Wykonawca przedłoży kalkulację kosztów w celu uzyskania akceptacji. Po wyrażeniu zgody Zamawiający wystawi Wykonawcy odrębne zlecenie. - Wszystkie ewentualne opinie i ekspertyzy stanu technicznego urządzeń objętych umową będą wykonywane bezpłatnie. - Wykonawca udziela każdorazowo 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy oraz na wymienione części. W ramach gwarancji Wykonawca niezwłocznie bezpłatnie usunie wadę, a w razie konieczności dokona wymiany wadliwie działającej części. 3.Charakterystyka systemu SSWiN w obiektach Zamawiającego: -centrale producenta firmy SATEL, w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu znajduje się do 90 linii, w kancelarii tajnej Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu do 10 linii, w Prokuraturze Rejonowej w Nowym Sączu do 30 linii; -centrala producenta firmy SATEL w Prokuraturze Rejonowej w Muszynie do 30 linii -centrala producenta firmy SATEL INTERGA 128 w Prokuraturze Rejonowej w Limanowej do 96 linii 4.Charakterystyka systemu ppoż. w obiektach Zamawiającego : -W Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu znajduje się centrala firmy SHRECK - do 200 punktów. -W Prokuraturze Rejonowej w Nowym Sączu znajduje się centrala firmy SIEMENS - do 50 punktów -w Prokuraturze Rejonowej w Muszynie znajduje się centrala firmy SAGITTA - do 50 punktów 5.Charakterystyka telewizji CCTV w obiektach Zamawiającego: -Prokuratura Okręgowa - kancelaria tajna - 2 kamery -Prokuratura Rejonowa w Nowym Sączu - 16 kamer -Prokuratura Rejonowa w Muszynie - 4 kamery -Prokuratura Rejonowa w Limanowej - 9 kamer.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi ważną koncesje MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia oraz nie jest w stosunku do niego prowadzone postępowanie mające na celu cofnięcie koncesji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca w swoim wykazie musi wykazać co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia art. 22 ust 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie dotyczące nie zalegania z opłatami i składkami - załacznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: -w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, -zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, - zmiany urzędowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz pok. 300.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
- Dostawa i montaż urządzeń systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Wydziałów Zamiejscowych SR w Nowym Sączu przy ul. Kity 18 w Muszynie
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Remont elewacji budynku sądowego przy ul. Strzeleckiej 1a w Nowym Sączu
- Organizacja letniego obozu szkoleniowo-sprawnościowego odbywającego się w terminie: 19 sierpnia - 23 sierpnia 2024 r. na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu ANS w Nowym Sączu.
- "Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- Usługi ochrony wizyjnej i fizycznej osób oraz mienia w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałach w Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
- "Usługa ochrony obiektów, osób i mienia SO w Szczecinie, SR w Choszcznie, SR w Kamieniu Pomorskim, SR w Łobzie oraz pokoi gościnnych Sądu Okręgowego w Szczecinie w Pobierowie"
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia oraz całodobowy monitoring systemów alarmowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.