eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (IV części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Zielona Góra: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (IV części)
Numer ogłoszenia: 230058 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88485 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (IV części).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części: Część I przedmiotu pn. Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Rozwoju Regionalnego, Wydział Promocji Województwa Lubuskiego i Wydział Turystyki Regionalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część II przedmiotu pn Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Polityki Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Część III przedmiotu pn. Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Obsługi Projektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Część IV przedmiotu Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w zakresie części III przedmiotu zamówienia w ramach projektu pn. Życie Lubuszan. Współczesność i perspektywy z Europejskiego Funduszu Społecznego, a w zakresie części IV przedmiotu zamówienia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 - 2013 oraz budżetu państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Rozwoju Regionalnego, Wydział Promocji Województwa Lubuskiego i Wydział Turystyki Regionalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Kędzierski - Firma Marketingowo - Reklamowa INTER - MEDIA, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262215,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171590,05

  • Oferta z najniższą ceną: 171590,05 / Oferta z najwyższą ceną: 263278,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Polityki Społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Kędzierski - Firma Marketingowo - Reklamowa INTER MEDIA, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15575,49

  • Oferta z najniższą ceną: 15575,49 / Oferta z najwyższą ceną: 27127,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Obsługi Projektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Kędzierski - Firma Marketingowo - Reklamowa INTER - MEDIA, Spóldzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6398,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3247,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3247,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9409,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Płaczkiewicz - AUH ELWIRA - Dariusz Płaczkiewicz, Szara 14, 00-420 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21050,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21747,63

  • Oferta z najniższą ceną: 21747,63 / Oferta z najwyższą ceną: 38625,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.