Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Zielona Góra: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (IV części)
Numer ogłoszenia: 88485 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (IV części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części: Część I przedmiotu pn. Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Rozwoju Regionalnego, Wydział Promocji Województwa Lubuskiego i Wydział Turystyki Regionalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część II przedmiotu pn Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Polityki Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Część III przedmiotu pn. Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Obsługi Projektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Część IV przedmiotu Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: 2 dostawy gadżetów i materiałów promocyjnych, każda o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, z podaniem ich rodzaju, wartości i daty wykonania. UWAGA: spełnienie tego warunku dotyczy części I przedmiotu zamówienia, - 1 dostawę gadżetów i materiałów promocyjnych, o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości i daty wykonania. UWAGA: spełnienie tego warunku dotyczy części nr II, III, IV przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 3)Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4) Projekt umowy wraz z załącznikami - zgodnie z załącznikiem nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. Wykonawca załącza projekt umowy wraz z załącznikami, dotyczący części przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia składa wszystkie projekty umów wraz z załącznikami, zgodnie z załącznikiem nr 10, 11, 12, 13 do SIWZ. (Wykonawca nie jest zobowiązany do załączenia parafowanej umowy do oferty)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu: a) przesunięcia terminów umownych, b) zmiany warunków płatności, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a) - jeśli konieczność przesunięcia terminów umownych, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, - w zakresie pkt. b) i c) - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie trwania umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych np. zmiany ustawowe podatku. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze,
Departament Administracyjno - Gospodarczy,
Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 03,
ul. Podgórna 7, 65 - 057 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Administracyjno - Gospodarczy, Sala Skryba - Kancelaria Ogólna ul. Podgórna 7, 65 - 057 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w zakresie części III przedmiotu zamówienia w ramach projektu pn. Życie Lubuszan. Współczesność i perspektywy z Europejskiego Funduszu Społecznego, a w zakresie części IV przedmiotu zamówienia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 - 2013 oraz budżetu państwa. Uwaga: Zamawiający termin realizacji zamówienia określił w dniach roboczych, tj.: 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Rozwoju Regionalnego, Wydział Promocji Województwa Lubuskiego i Wydział Turystyki Regionalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części: Część I przedmiotu pn. Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Rozwoju Regionalnego, Wydział Promocji Województwa Lubuskiego i Wydział Turystyki Regionalnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Polityki Społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części: Część II przedmiotu pn Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Polityki Społecznej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Obsługi Projektów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części: Część III przedmiotu pn. Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Infrastruktury Społecznej, Wydział Obsługi Projektów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie gadżetów i materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części: Część IV przedmiotu pn. Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego dla Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.