eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku na pomieszczenia biurowe i archiwum z dobudową klatki schodowej Inowrocław ul. Mątewska 17.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Inowrocław: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku na pomieszczenia biurowe i archiwum z dobudową klatki schodowej Inowrocław ul. Mątewska 17.
Numer ogłoszenia: 230129 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369542 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku na pomieszczenia biurowe i archiwum z dobudową klatki schodowej Inowrocław ul. Mątewska 17..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku na pomieszczenia biurowe i archiwum z dobudową klatki schodowej Inowrocław ul. Mątewska 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, SIWZ, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126 ), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. Wykonawca robót będzie współpracował z Wykonawcą branży teletechnicznej wyłonionym w odrębnym postępowaniu organizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy. Prace należy wykonywać w warunkach atmosferycznych odpowiednich do rodzaju prac. Przewiduje się przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w części dotyczącej dobudowy klatki schodowej w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przeszkód technologicznych. Natomiast wszystkie pozostałe prace dotyczące adaptacji budynku na pomieszczenia biurowe i archiwum muszą być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.12.2009r. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac w sposób określony we wzorze umowy. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót , składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu , a po zakończeniu prac uporządkować teren budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. Wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu wykonanych robót będzie miało formę wynagrodzenia ryczałtowego i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Podstawę do rozliczenia wykonanych robót stanowić będzie protokół odbioru robót. Zamawiający zapłaci należności w terminie do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury VAT przez inspektora nadzoru. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. - Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 02.11.2009r godz. 11.00 Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu 052 3592243 W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu jednak nie później niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił trzyletniej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia przekazania go do użytku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 197771.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Reko s.c. Waldemar Wielich i Eugeniusz Kuzak, ul. Marcinkowskiego 84A, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 197771.25
  • Oferta z najniższą ceną: 197771.25 oferta z najwyższą ceną: 495020.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.