Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Rzeszów: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU
na okres od 1 października 2010 r. do 31 marca 2011 r.
dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie wraz z Oddziałami
Numer ogłoszenia: 230245 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Partyzantów 10a, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534097, faks 017 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU na okres od 1 października 2010 r. do 31 marca 2011 r. dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie wraz z Oddziałami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie wraz z Oddziałami w tym na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008 1) Część I - dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Ośrodka Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu, ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec (Baleron - wędlina 15 kg, Antrykot - mięso 31 kg, Boczek wędzony-wędlina 62 kg, Ćwiartka z kurczaka 328 kg, Filet drobiowy surowy 208 kg, Filet wędzony z indyka-wędlina 21 kg, Filet z indyka -surowy 83 kg, Karkówka bez kości 137 kg, Kiełbasa typu Chłopska 12 kg, Kiełbasa typu Grillowa51 kg, Kiełbasa typu Kminkowa 8 kg, Kiełbasa typu Krakowska sucha 16 kg, Kiełbasa typu Półsucha28 kg, Kiełbasa typu Szynkowa 17 kg, Kiełbasa typu Wiejska 18 kg, Kiełbasa typu Zwyczajna 67 kg, Kiełbasa typu Żywiecka z indyka 14 kg, Kaszanka gryczana 5 kg, Kości kulinarne ze schabu 80 kg, Kości wędzone wieprzowe 13 kg, Kura rosołowa 40 kg, Kurczak wędzony 8 kg, Łopatka wieprzowa 46 kg, Mięso mielone 55 kg, Mięso wołowe bez kości 24 kg, Parówka cienka 30 kg, Parówka gruba 69 kg, Parowki delikatesowe 28 kg, Pasztet pieczony 7 kg, Pieczeń wołowa ekstra - mięso 46 kg, Kości kulinarne z kurczaka 3 kg, Schab bez kości - mięso 388 kg, Szynka typu Myśliwska 10 kg, Szynka typu Chłopska 6 kg, Szynka typu Domowa 6 kg, Szynka typu Filet wędzony z indyka 19 kg, Szynka typu Jana 4 kg, Szynka typu Karczek tradycyjny wiejski 20 kg, Szynka typu konserwowa 71 kg, Mielonka wieprzowa typu Lencz 3 kg, Szynka typu Myśliwska 20 kg, Szynka typu Regionalna22 kg, Szynka typu Staropolska 69 kg, Szynka typu Wiejska 14 kg, Szynka typu Wieprzowa- wędlina 11 kg, Udko z kurczaka 54 kg, Wątroba z kurczaka 5 kg, Szynka wieprzowa - mięso 30 kg.) 2) Część II - dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Oddziału PCEN w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206, 39-400 Tarnobrzeg (Boczek wędzony -wędlina 31 kg, Filet z kurczaka surowy 125 kg, Flaki po wstępnej obróbce 2 kg, Kabanosy 5 kg, Karkówka bez kości 73 kg, Kiełbasa typu Półsucha 2 kg, Kiełbasa typu Krakowska sucha 2 kg, Kiełbasa typu Zwyczajna 20 kg, Kości kulinarne 9 kg, Kura rosołowa 56 kg, Parówki delikatesowe 32 kg, Szynka typu Polędwica sopocka 38 kg, Polędwica wołowa - mięso 5 kg, Polędwiczka wieprzowa surowa 12 kg, Schab bez kości - mięso 150 kg, Szynka w siatce ekstra - wędlina 25 kg, Udko z kurczaka surowe 31 kg, Wołowina bez kości - mięso 10 kg, Ligawa wołowa 20 kg, Wołowina zrazowa - mięso 25 kg, Szynka wieprzowa - mięso 23 kg.) 3) Część III - dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Oddziału PCEN w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 7a, 37-700 Przemyśl. (Boczek wędzony-wędlina 15 kg, Filet drobiowy surowy80 kg, Golonka bez kości 10 kg, Kabanosy 7 kg, Karkówka bez kości 61 kg, Kiełbasa typu Kminkowa 5 kg, Kiełbasa typu Krakowska półsucha 1 kg, Kiełbasa typu Parówkowa 5 kg, Kiełbasa typu Parzona 5 kg, Kiełbasa typu Półsucha 19kg, Kiełbasa typu Szynkowa 5 kg, Kiełbasa typu Targowa 3 kg, Kiełbasa typu Zwyczajna 27 kg, Kości kulinarne 5 kg, Kura rosołowa 46 kg, Mięso mielone 24 kg, Parówka gruba 8 kg, Szynka typu Polędwica sopocka 102 kg, Schab bez kości-mięso154 kg, Schab pieczony - wędlina 34 kg, Szponder-mięso 5 kg, Szynka typu Konserwowa 6 kg, Szynka w siatce extra-wędlina 5 kg, Szynka typu Staropolska 53 kg, Szynka typu Wiejska 5 kg, Szynka typu Wieprzowa-wędlina 5 kg, Udko z kurczaka 130 kg).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane 15.13.13.10 - Pasztety .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Wypełnione opisy przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 i/lub załącznik Nr 2 i/lub załącznik Nr 3 b. Wypełniony druk Oferta- załącznik Nr 4 do SIWZ c. Upoważnienie do reprezentowania firmy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - załącznik nr 6 do SIWZ d. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Partyzantów 10a 35-234 Rzeszów, pokój nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Partyzantów 10a, 35-234 Rzeszów pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.