eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiUsługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2008 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Suwałki: Usługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2008 r
Numer ogłoszenia: 230310 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadania pn.: Usługi z zakresu gospodarki odpadami na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach w 2008 r. a w szczególności: 1) Selektywną zbiórka odpadów komunalnych, 2) Kwartalną zbiórkę i wywóz odpadów wielkogabarytowych oraz opakowań do farbach, lakierach i rozpuszczalnikach, 3) Ustawienie w 7 aptekach na terenie miasta Suwałk, plastikowych, odpowiednio oznakowanych, jednorazowych pojemników, z otworem wrzutowym na przeterminowane leki (odpady z podgrupy 18 01) oraz zbiórkę tych odpadów i przekazanie ich do utylizacji specjalistycznej firmie, 4) Wystawienie kontenerów na terenach komunalnych i opróżnianie, 5) Zbieranie z terenów komunalnych padłych zwierząt ich wywóz do pojemnika do gromadzenia tego typu odpadów .na składowisku odpadów przy ul. Utrata. 2. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych obejmuje wywóz surowców wtórnych z 54 szt. pojemników wrzutowych o pojemności 1,7 m3 przystosowanych do opróżniania za pomocą dźwignika HDS. 3. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz opakowań o których mowa w ust 1 pkt 2) prowadzona jest w pierwszej dekadzie pierwszego miesiąca każdego kwartału wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym i podawanego przez Wykonawcę do wiadomości publicznej za pośrednictwem lokalnej rozgłośni radiowej. 4. Odpady wielkogabarytowe oraz opakowania po farbach i lakierach umieszczane są przez mieszkańców: - w budownictwie jednorodzinnym - przed posesjami, - w budownictwie wielorodzinnym - przy miejscach ustawienia pojemników na odpady komunalne, 5. Częstotliwość wywozu Pojemniki i kontenery stosowane w działaniach o których mowa w ust 1 pkt 1) oraz 4) opróżniane są min. dwa razy w miesiącu lub w przypadku przepełnienia na zgłoszenie telefoniczne. 6. Odpady o których mowa w ust 1 pkt 3) będą odbierane na zgłoszenie telefoniczne dokonywane przez apteki. 7. Zbieranie o którym mowa w ust 1. pkt 5) prowadzone będzie na zgłoszenie telefoniczne: -Straży Miejskiej, - Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, - Zakładu Usług Komunalnych, - Miejskiej Dyrekcji Inwestycji, niezwłocznie, w ciągu nie dłużej niż 0,5 godz. po zgłoszeniu telefonicznym. 8.Wykonawca utrzymuje pojemniki i kontenery o których mowa w ust 5 oraz miejsca ich ustawienia w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 9.Surowce wtórne zebrane w ramach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o której mowa w ust 1 pkt 1), dostarczone każdy oddzielnie oraz odpady wielkogabarytowe i opakowania po farbach i lakierach zebrane w ramach zbiórki o której mowa w ust 1 pkt 2) przyjmowane są w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych nieodpłatnie. 10. Lokalizację pojemników i kontenerów używanych w zadaniu określają załączniki do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000 zł (jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Suwałkach Bank Przemysłowo Handlowy S.A Oddział w Suwałkach, ul. Kościuszki 56, 16-400 Suwałki nr: 82 1060 0076 0000 4115 3000 0255. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas, gdy środki zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Suwałkach pok. 148, gdzie zostanie wydane stosowne zaświadczenie o złożeniu wadium, które należy dołączyć do oferty. 2. Potwierdzenie przelewu stanowi załącznik do oferty. 3. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy. 4. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2, 2. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: 1) ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, 2) ocena przeprowadzona zostanie wg reguły: spełnia albo nie spełnia, 3) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania, ofertę tego Oferenta uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24. ust 1 i 2 ustawy. 2.W celu potwierdzenia, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) kopię zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych (nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych), d) kopię zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodzie: 02 01 81, 02 01 82 e) kopię zezwolenia na zbieranie odpadów o kodach: 02 01 81, 02 01 82 oraz 18 01 f) kopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, dla pojazdów przewożących odpady niebezpieczne g) zaświadczenie o przeszkoleniu kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne 3. W celu potwierdzenia, że Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - lista sprzętu w dyspozycji Wykonawcy służącego do realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki pokój nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.