eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzetarg nieograniczony na ochronę osób i mienia w obiekcie Teatru i Filharmonii, ochronę parkingu wewnętrznego przed obiektem od ul. Skłodowskiej 5 w Lublinie oraz ochronę i monitoring przy ul. Bursaki 17 w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Lublin: Przetarg nieograniczony na ochronę osób i mienia w obiekcie Teatru i Filharmonii, ochronę parkingu wewnętrznego przed obiektem od ul. Skłodowskiej 5 w Lublinie oraz ochronę i monitoring przy ul. Bursaki 17 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 230353 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji, ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325325, fax 081 5325078.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę osób i mienia w obiekcie Teatru i Filharmonii, ochronę parkingu wewnętrznego przed obiektem od ul. Skłodowskiej 5 w Lublinie oraz ochronę i monitoring przy ul. Bursaki 17 w Lublinie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA OSÓB I MIENIA ZLOKALIZOWANEGO W OBIEKCIE TEATRU I FILHARMONII, OCHRONĘ ORAZ SPRZĄTANIE PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZED OBIEKTEM UL. SKŁODOWSKIEJ 5 W LUBLINIE ORAZ OCHRONĘ OBIEKTU I MONITORING PRZY UL. BURSAKI 17 W LUBLINIE W POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO Zadanie I: OCHRONA OSÓB I MIENIA ZLOKALIZOWANEGO W OBIEKCIE TEATRU I FILHARMONII, OCHRONĘ ORAZ SPRZĄTANIE PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZED OBIEKTEM UL. SKŁODOWSKIEJ 5 W LUBLINIE Zadanie II: OCHRONA OBIEKTU I MONITORING PRZY UL. BURSAKI 17 W LUBLINIE

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : Zadanie I AiB 2.500,00zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie II 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych a w szczególności następujących wymagań: 1.1. wykaz ważniejszych zamówień, przekraczających kwotę 150.000 zł. o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (minimum 5 w skali roku), zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przez Oferenta w danym rejonie działania , wraz z przedstawieniem referencji z dotychczas zrealizowanych prac z okresu trzech lat, 1.2. Posiadanie koncesji MSWiA na wykonywanie usług ochrony, Do przetargu może przystąpić Oferent, który złoży ważną ofertę z dołączonym do niej pod rygorem odrzucenia oferty wymienionymi w SIWZ dokumentami lub ich kopiami potwierdzonym za zgodność z oryginałem.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyszczególnione w SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji ul. M.C.Skłodowskiej 5; 20-029 LUBLIN pok. 180.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 LUBLIN, pok. 180..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1:OCHRONA OSÓB I MIENIA ZLOKALIZOWANEGO W OBIEKCIE TEATRU I FILHARMONII, OCHRONĘ ORAZ SPRZĄTANIE PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZED OBIEKTEM UL. SKŁODOWSKIEJ 5 W LUBLINIE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.stały dozór nad bezpieczeństwem obiektu Teatru i Filharmonii, zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, ochrona i sprzątanie parkingu przed obiektem.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.75.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ochrona osob i mienia w obiekcie przy ul. Bursaki 17 w Lublinie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stały dozór nad bezpieczeństwem obiektu przy ul. Bursaki 17, zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, w godzinach od 7 rano do 19 w dniach od poniedziałku do piątku oraz monitoring w dniach wolnych od pracy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5, 74.75.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.