Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Lublin: Przetarg nieograniczony na ochronę osób i mienia w obiekcie Teatru i Filharmonii, ochronę parkingu wewnętrznego przed obiektem od ul. Skłodowskiej 5 w Lublinie oraz ochronę i monitoring przy ul. Bursaki 17 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 230353 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji, ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325325, fax 081 5325078.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę osób i mienia w obiekcie Teatru i Filharmonii, ochronę parkingu wewnętrznego przed obiektem od ul. Skłodowskiej 5 w Lublinie oraz ochronę i monitoring przy ul. Bursaki 17 w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA OSÓB I MIENIA ZLOKALIZOWANEGO W OBIEKCIE TEATRU I FILHARMONII, OCHRONĘ ORAZ SPRZĄTANIE PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZED OBIEKTEM UL. SKŁODOWSKIEJ 5 W LUBLINIE ORAZ OCHRONĘ OBIEKTU I MONITORING PRZY UL. BURSAKI 17 W LUBLINIE W POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO Zadanie I: OCHRONA OSÓB I MIENIA ZLOKALIZOWANEGO W OBIEKCIE TEATRU I FILHARMONII, OCHRONĘ ORAZ SPRZĄTANIE PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZED OBIEKTEM UL. SKŁODOWSKIEJ 5 W LUBLINIE Zadanie II: OCHRONA OBIEKTU I MONITORING PRZY UL. BURSAKI 17 W LUBLINIE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : Zadanie I AiB 2.500,00zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie II 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych a w szczególności następujących wymagań: 1.1. wykaz ważniejszych zamówień, przekraczających kwotę 150.000 zł. o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia (minimum 5 w skali roku), zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przez Oferenta w danym rejonie działania , wraz z przedstawieniem referencji z dotychczas zrealizowanych prac z okresu trzech lat, 1.2. Posiadanie koncesji MSWiA na wykonywanie usług ochrony, Do przetargu może przystąpić Oferent, który złoży ważną ofertę z dołączonym do niej pod rygorem odrzucenia oferty wymienionymi w SIWZ dokumentami lub ich kopiami potwierdzonym za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyszczególnione w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji ul. M.C.Skłodowskiej 5; 20-029 LUBLIN pok. 180.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Administrowania Nieruchomościami Gospodarstwo Pomocnicze Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji ul. M.C.Skłodowskiej 5, 20-029 LUBLIN, pok. 180..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1:OCHRONA OSÓB I MIENIA ZLOKALIZOWANEGO W OBIEKCIE TEATRU I FILHARMONII, OCHRONĘ ORAZ SPRZĄTANIE PARKINGU WEWNĘTRZNEGO PRZED OBIEKTEM UL. SKŁODOWSKIEJ 5 W LUBLINIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.stały dozór nad bezpieczeństwem obiektu Teatru i Filharmonii, zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, ochrona i sprzątanie parkingu przed obiektem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ochrona osob i mienia w obiekcie przy ul. Bursaki 17 w Lublinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stały dozór nad bezpieczeństwem obiektu przy ul. Bursaki 17, zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, w godzinach od 7 rano do 19 w dniach od poniedziałku do piątku oraz monitoring w dniach wolnych od pracy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.