eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa drogi dojazdowej od strony ul. Stefana Wyszyńskiego do budynku przy ul. Zachodniej 63a w Zielonej Górze - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Zielona Góra: Budowa drogi dojazdowej od strony ul. Stefana Wyszyńskiego do budynku przy ul. Zachodniej 63a w Zielonej Górze - II etap
Numer ogłoszenia: 23046 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej od strony ul. Stefana Wyszyńskiego do budynku przy ul. Zachodniej 63a w Zielonej Górze - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej od strony ul. Stefana Wyszyńskiego do budynku przy ul. Zachodniej 63a w Zielonej Górze - II etap. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres oznaczony w technice kolorowej na projekcie zagospodarowania terenu (elementy akustyczne, nawierzchnie jezdni i chodnika oraz zieleni), będący integralną częścią SIWZ. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez Profil BIS Sp. z o.o. dokumentację projektową (projekt budowlano-wykonawczy) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót , będący integralną częścią SIWZ. 3.4. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 3.4.1. konstrukcja nawierzchni jezdni: a. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 mm - 1490,0 m2; b. warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 7 cm (0/20mm) - 1490,0 m2; 3.4.2. wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni masą z betonu asfaltowego o średniej grubości 2,5 cm - 4 t; 3.4.3. konstrukcji nawierzchni chodników: a. kostka brukowa betonowa gr. 6 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm. - 1365,0 m2, 3.4.4. krawężniki i obrzeża: a. krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem betonu B15 - 424,0 m, b. krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem betonu B15 - 100,0 m, c. obrzeża betonowa o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej - 429,0 m, 3.4.5. zieleń: a. krzewy żywopłotowe - 510 szt., b. trawniki z rolki na warstwie 10 cm humusu - 531 m2, 3.4.6. odwodnienie: a. kanały z rur PVC 160mm łączone na wcisk - 22,0 m, b. studzienki ściekowe uliczne o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu - 4 szt., 3.4.7. oświetlenie: a. słupy oświetleniowe rurowe ocynkowane w wysięgnikiem 1-ramiennym - 5 szt. i 2-ramiennym - 1 szt. o średnicy rury przy podstawie 159mm o całkowitej wysokości h=10,8m (część nadziemna h=9,0m) z oprawami sodowymi typu SGS - 203/100W z kloszem z poliwęglanu i lampą SON-T 100W - 7 szt., b. kabel YKY 4x16mm2 - 240,0m 3.4.8. organizacja ruchu: a. oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi - 48,0 m2, b. znaki drogowe z blachy ocynkowanej - 10 szt., 3.4.9. ekran akustyczny: a. ekran z poliwęglanu litego grubości 12 mm z uszczelką o wymiarach 1,52mx2,05m - 109 szt., b. słupki klinkierowe 25 mm x 38 mm - ca 111 szt, c. żelbetowe prefabrykowane ścianki fundamentowo-oporowe o wysokości 1,20m i szerokości 0,7m z zachowaniem 1,5cm prześwitów na łączeniach z wypełnieniem betonem drobnoziarnistym B 20. 3.5. Wyszczególnienie prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 28.11.23.29 - Ekrany ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.29 - Ekrany ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 11.600,00 zł ( słownie : jedenaście tysięcy sześćset złotych).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną o minimalnej wartości 500.000,00 zł w zakresie budowy ulic wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem , potwierdzoną dokumentami , że została wykonana należycie; 5.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. drogowej w ograniczonym zakresie, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; b. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych niezbędnych do wykonania oświetlenia ulicznego, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego. 5.1.3. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: a. walcem statycznym samojezdnym stalowym-w ilości minimum 1 szt; b. walcem statycznym samojezdnym ogumionym - w ilości minimum 1 szt; c. koparko-spycharką - w ilości minimum 1 szt; d. rozkładarką mas bitumicznych - w ilości minimum 1szt. 5.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; a. posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.(Wykonawca na czas trwania robót objętych umową przedłoży Zamawiającemu aktualną kopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej). 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a. SIWZ; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b,c SIWZ; 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. a,b,c SIWZ; 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 8 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3.a,b,c,d SIWZ; 14) wypełniony kosztorys ofertowy z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ), Tabela Elementów Rozliczeniowych, na formularzu wg załącznika Nr 9 do SIWZ 15) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 10 do SIWZ; 16) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.4.a SIWZ; 17) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego tj. Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.