eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrchowoPrzetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektuBudowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. Wielkopolskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Orchowo: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. Wielkopolskie.
Numer ogłoszenia: 23067 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orchowo , ul. Tadeusza Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2684090, faks 063 2684090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@orchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. Wielkopolskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z poniższymi zadaniami i obowiązkami: 4.1.1. Inżynier Kontraktu działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji ze środków Mechanizmu Finansowego EOG/Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 4.1.2. Inżynier Kontraktu spełnia swoją funkcję przy pomocy wieloosobowego zespołu nadzoru, którym kieruje i za pracę którego odpowiada. 4.1.3. W skład Zespołu Inżyniera Kontraktu wchodzą m.in. : a) Inżynier Rezydent, b) Inspektor nadzoru w branży wodno- kanalizacyjnej, c) Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej 4.1.4. Czas pracy zespołu Inżyniera Kontraktu winien zostać dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, zakłada się w tym okresie ciągły pobyt pracowników przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót na budowie oraz w zależności od potrzeb innych pracowników. Zamawiający wymaga także zorganizowania stałej dostępności do Inżyniera Rezydenta. 4.1.5. Wszystkie czynności nadzoru wykonywane przez Zespół Inżyniera Kontraktu muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa Polskiego, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane(z późniejszymi zmianami), ustawą Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksem Cywilnym oraz wymaganiami ustalonymi w umowach na realizację robót. 4.1.6. Zadania i obowiązki Inżyniera Kontraktu- wymagania szczegółowe dotyczące projektu:Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie- w okresie przygotowania do rozpoczęcia przetargu: WYKONAWCA ZOSTANIE WYŁONIONY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PRZEZ INWESTORA PRZY POMOCY INŻYNIERA KONTRAKTU 4.2. zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy; 4.3. opiniowanie listy Podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych; 4.4. opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia; 4.5. opiniowanie Programu Zapewnienia Jakości oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; 4.6. uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 4.7. analizowanie harmonogramu robót, wnioskowanie do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia; 4.8. bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; 4.9. weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów; 4.10. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 4.11. koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru; 4.12. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 4.13. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych; 4.14. prowadzenie kontroli bieżącej materiałów, prefabrykatów, technologii budowy w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosownych metod budowy, kontroluje sposób składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót; 4.15. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 4.16. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywanie ich do użytkowania; 4.17. dokonywanie odbiorów częściowych, odbioru końcowego- ostatecznego, odbioru pogwarancyjnego; 4.18. wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 4.19. kontrolowanie ilości i wartości prowadzonych robót na poszczególnych zadaniach w okresach miesięcznych; finansowe rozliczenie poszczególnych zadań oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem miejsca ich składowania; 4.20. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 4.21. uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 4.22. udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy; 4.23. udzielanie opinii i sprawdzania dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, itp.; 4.24. powiadamianie właściwych urzędów i załatwianie niezbędnych formalności w przypadku odkrycia wykopalisk; 4.25. wnioskowanie o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę skrócenia terminu wykonania prac; 4.26. potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w Warunkach Kontraktu, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż.; 4.27. zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 4.28. kontrolowanie wykonania robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami Umowy; 4.29. zlecanie w uzasadnionych przypadkach wykonania przez Wykonawcę: - sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, - dokonywanie ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, - w sytuacjach budzących wątpliwości odnośnie wyników badań zlecanie Wykonawcy wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 4.30. wydawanie poleceń Wykonawcy do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 4.31. organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co miesiąc, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 4.32. przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach wszelkich sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Zarządzającą w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się z zobowiązań umownych, tj. m.in.: - harmonogram składania wniosków o płatność na cały okres realizacji projektu, - miesięczne raporty z postępu robót, - okresowe wnioski o płatność, - poświadczone kwartalne świadectwa płatności wystawione przez Wykonawcę robót, - sprawozdania wykonane zgodnie z właściwymi procedurami unijnymi, - raport końcowy, 4.33. sprawdzanie miesięcznych zestawień wykonanych robót Wykonawcy i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez Wykonawcę; 4.34. przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższy zakres; 4.35. sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 4.36. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 4.37. prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy; 4.38. opracowywanie dla Zamawiającego informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 4.39. stwierdzenie zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę; 4.40. wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót i powiadamianie o tym wszystkie zainteresowane strony; 4.41. nadzorowanie przygotowania 2 kompletów archiwalnych dokumentacji po wykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi; 4.42. sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz przedłożenie go Zamawiającemu; 4.43. dokonanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek, sporządzenie raportu usunięcia usterek, przedstawienie Zamawiającemu i Wykonawcy potwierdzenia zakończenia robót; 4.44. przygotowanie opinii technicznej zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 4.45. udział w przekazaniu robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym Gestorom Sieci na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji; 4.46. współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Inżynier Kontraktu przygotowuje dla Zamawiającego propozycje koniecznych działań. Przedmiotem Projektu dla którego pełniony będzie nadzór przez Inżyniera Kontraktu jest budowa sieci kanalizacyjnej. Zakres inwestycji obejmuje sieć kanalizacyjną z przykanalikami z miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie: Kolektory sanitarne - grawitacyjne 9363 mb. Rurociągi tłoczne ciśnieniowe 2757 mb. Przykanaliki 2186 mb. Ostatni człon sieci stanowić będą przepompownie P1, P2, P3 o wydajności od 150 - 300 m3/d, z których ścieki z całego Orchowa będą tłoczone do istniejącej oczyszczalni ścieków w Osówcu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 6 000 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr. 42, poz. 275 z późn. zm.) 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: LBS Strzałkowo o/Orchowo nr 51854300002003300001010001 Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem w kasie Urzędu Gminy w terminie składania oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP 6.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert najpóźniej do dnia 30.01.2009 r., przed godz.08.00.(tak aby kserokopię wpłaty dołączyć do oferty) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. upłynął termin związania ofertą, 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1. który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona. 10.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez oferenta o udzielenie zamówienia publicznego jest: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 PZP oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 PZP, tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. musi wykazać że: 2.1. posiada dostęp lub dysponuje środkami finansowymi o wartości min. 40.000zł, 2.2. posiada polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł lub oświadczenie o jej zawarciu, 2.3. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w charakterze samodzielnego Wykonawcy lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przynajmniej dwie usługi prowadzenia obsługi zadań w ramach której nadzorował roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością (min. 10.000zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania, 2.4. dysponuje następującymi osobami posiadającymi uprawnienia budowlane i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa:- Kierownik Zespołu Nadzoru - Inżynier Rezydent. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych Uprawnienia budowlane - min. 5 lat Doświadczenie na stanowisku Inżyniera Rezydenta lub Inspektora nadzoru przy zadaniu o zakresie robót podobnym do przedmiotu zamówienia - Inspektor nadzoru w branży wod.- kanalizacyjnej. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Uprawnienia budowlane - min. 5 lat Doświadczenie przy realizacji lub nadzorze robót- min. 5 lat - Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych. Uprawnienia budowlane min.5 lat Doświadczenie przy realizacji lub nadzorze robót- min.5 lat - UWAGA - Zamawiający nie wyklucza sytuacji (łączenia stanowisk), tzn. wskazana osoba może jednocześnie pełnić funkcję na przykład: Inspektora nadzoru inwestorskiego robót sieci kanalizacyjnych i Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej pod warunkiem, że osoba taka jednocześnie spełnia wymagania dotyczące obu stanowisk, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny np.: rozwiązania umowy o pracę ze wskazanym w ofercie pracownikiem, wyjazdu zagranicznego itp., - Wykonawca dla każdej z osób wymienionych w tabeli powyższej przedstawi skrócone CV dla udokumentowania doświadczenia zawodowego. 3. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 9 niniejszej SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz PZP...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2.1.Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert przez jeden podmiot gospodarczy: 2.1.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 2.1.3. kserokopie wniesienia wadium, 2.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.6. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (min. 10.000zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz wykonanych usług powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 SIWZ; 2.1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w ww. wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem; 2.1.8. imienny wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) wraz z załączonymi CV - załącznik Nr 5; 2.1.9. kserokopie: uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia; Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę; 2.1.10. informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.11. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2.1.12. oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem Nr 7 SIWZ. 3.Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 3.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 3.2. oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 3.3 oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1.2., 1.4., 1.5., dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orchowo.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo sekretariat, pokój nr. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Mechanizmu Finansowego EOG/Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.