eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOchrona obiektów Centrum Kultury Dworek Białoprądnicki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Kraków: Ochrona obiektów Centrum Kultury Dworek Białoprądnicki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 230755 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Dworek Białoprądnicki" , ul. Papiernicza 2, 31-221 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4204950, 4204964, faks 12 4204968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworek.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Centrum Kultury Dworek Białoprądnicki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej zespołu obiektów Dworku Białoprądnickiego przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru. Ochrona obiektów ma być prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony osób i mienia tj. ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz przepisami wewnętrznymi Zamawiającego. Dni i godziny wykonywania usługi: przy ul. Papierniczej 2: w dni powszednie od godz. 22.00 do godz. 6.00 oraz dni wolne od pracy, niedziele i święta - całodobowo oraz dni wyznaczone przez Zamawiającego w miesięcznym harmonogramie obsługi portierni- ochrona jednoosobowa. Bramy i furtki stanowiące wejście na teren przy ul. Papierniczej 2 otwierane są o godz. 6:00 i zamykane o godz. 22:00 ( po godz. 22:00 wyjście i wejście na obiekt przez bramę wjazdową na parking wyposażoną w domofon tylko przez osoby upoważnione). przy ul. Białoprądnickiej 3 wg dostarczanego przez Zamawiającego harmonogramu miesięcznego obsługi portierni - ochrona jednoosobowa; Wejście na obiekt przy ul. Białoprądnickiej 3 poza godzinami funkcjonowania portierni tylko dla osób z pisemnym upoważnieniem Przewidywana łączna ilość godzin ochrony we wszystkich obiektach: 7.300 w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu w razie nieprzewidzianych sytuacji. Ochrona osób i mienia ma obejmować: stały bezpośredni nadzór powierzonego mienia, czuwanie nad bezpieczeństwem osób znajdujących się na strzeżonym terenie, czuwanie nad prawidłowym działaniem urządzeń technicznych (alarmowych i przeciwpożarowych) zabezpieczenia obiektów, zapewnienie przestrzegania porządku publicznego, przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży i niszczenia mienia, ujmowanie sprawców przestępstw oraz przekazywanie ich policji, wydawanie kluczy do pomieszczeń wg wykazu osób upoważnionych do ich pobierania i zdawania wraz z odnotowaniem wydania/zdania w zeszycie kluczy wydawanych, wydawanie i odbieranie mienia na podstawie pisemnych upoważnień, dokumentowanie wszelkich czynności związanych z ochroną obiektu, przed zamknięciem obiektu i włączeniem systemu alarmowego sprawdzenie stanu zabezpieczeń, wygaszenie świateł, dokonywanie obchodów obiektów w sposób i z częstotliwością zapewniającą prawidłową ochronę, nie rzadziej, niż co dwie godziny, ze szczególnym uwzględnieniem stanu bram, drzwi i okien, niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, ataku terrorystycznego lub innego czynu przestępstwa na osobach lub mieniu znajdującym się na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi, niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczelności, wypadku, awarii sieci gazowej, wodno-kanalizacyjnej, CO lub pożaru na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi oraz równoczesne powiadamianie odpowiednich służb ratowniczych, obsługę -w zakresie niezbędnym - urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego i systemów antywłamaniowych oraz monitorowania, współdziałanie - w razie zaistnienia zagrożenia - z jednostkami straży pożarnej policji itp. niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, uszkodzeniem instalacji (alarmowych, elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych, CO itp.) lub innych zdarzeń powodujących zagrożenie bezpieczeństwa. Ponadto zamówieniem objęte jest: wspomaganie agenta ochrony w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo (maksymalny czas reakcji 5 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia), bezprzewodowa łączność z bazą monitorowania, przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) do 18.11.2013 r. Wadium można wnieść poprzez dokonanie wpłaty na rachunek Zamawiającego Bank Pekao S.A. nr konta: 62 1240 4722 1111 0000 4860 1867 lub innej formie zgodnie z art.45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Za wadium wniesione w pieniądzu uważa się środki znajdujące się na koncie Zamawiającego do 18.11.2013 r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.Potwierdzenie wniesienia wadium należy przedłożyć w momencie składania oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów określonych w niniejszym ogłoszeniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów określonych w niniejszym ogłoszeniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów określonych w niniejszym ogłoszeniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów określonych w niniejszym ogłoszeniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów określonych w niniejszym ogłoszeniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę posiadającego status Zakładu Pracy Chronionej lub Wykonawcy zatrudniającego osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego i uprawnionego do wystawiania oświadczeń)dokumentów uprawniających Zamawiającego do skorzystania z ulgi w odpisie na PFRON, Wykonawca złoży oświadczenie, że jest uprawniony do wystawiania oświadczeń)dokumentów uprawniających Zamawiającego do skorzystania z ulgi w odpisie na PFRON. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać ze zmiany obowiązujących przepisów prawa dotyczących zarówno Zamawiającego jak i Wykonawcy, w tym zmiany stawki podatku VAT. Przy czym te zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Strony umowy zgodnie postanawiają, że w przypadku zmiany wysokości VAT, wysokość stawki VAT ulegnie (proporcjonalnej) odpowiedniej zmianie niewymagającej zmiany treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dworek.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Dworek Białoprądnicki, ul. Papiernicza 2, 31-221 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 12:30, miejsce: Kasa Centrum Kultury Dworek Białoprądnicki, ul. Papiernicza 2, Kraków, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.