Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Międzyrzecz: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 230968 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7421988, 7422494, fax. 095 7421988, 7422494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania dróg : A) świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie przy użyciu : - zadanie 1 - piaskarki (ECOS SCHMIDT) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 2 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 3 - pługa średniego stanowiącego własność lub będącego w dyspozycji Wykonawcy - 1 szt. (dorywczo) wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 4 - ładowarki do załadunku piasko-soli - 1 szt stanowiącej własność lub będącej w dyspozycji Wykonawcy, B) świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu przy użyciu : - zadanie 5 - piaskarki (P1) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt., - zadanie 6 - piaskarki (P1) - 1 szt. stanowiącej własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pługa średniego 1 szt. stanowiącego własność lub będącego w dyspozycji Wykonawcy - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt., - zadanie 7 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. (dorywczo) stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 8 - ładowarki do załadunku piasko-soli - 1 szt. - do załadunku z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu. Zamówienie obejmuje: - Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz obsługę posypywarek (obsługa techniczna, zakup paliwa i oleju, nadzór nad załadunkiem materiałów do posypywania na piaskarki z zachowaniem zasad p.poż i BHP) i obsługę pługa odśnieżnego. - Zakres usług polegających na odśnieżaniu i posypywaniu dróg materiałami Zamawiającego (po uprzednim otrzymaniu dyspozycji od koordynatora akcji zimowej) na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu - wg KWiU 90.00.30 (zgodnie z załączonymi standardami utrzymania - załącznik nr 7 do SIWZ) na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu z podziałem na obsługę terenu działania Obwodu Drogowego w Trzcielu oraz Obwodu Drogowego w Popowie (zgodnie z załączoną mapą - załącznik nr 6 do SIWZ) : - dla usług świadczonych z bazy OD Popowo (załadunek materiału w Popowie) obejmuje drogi powiatowe na terenie gmin: część Międzyrzecza, Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew, - dla usług świadczonych z bazy OD Trzciel (załadunek materiałów w Trzcielu) obejmuje drogi powiatowe na terenie gmin: część Międzyrzecza, Trzciel, Pszczew, część Przytocznej. - Utrzymanie ciągłej przejezdności dróg z dopuszczalnymi odstępstwami jak w załączniku standardy i zasady zimowego utrzymania dróg. - Odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej długości i szerokości bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska powodującego śliskość przy użyciu mieszanki soli z piaskiem (stosunek 1:3). - Zwalczanie śliskości prowadzone będzie przez posypywanie bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska powodującego śliskość - dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. - Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. - W przypadku awarii sprzętu Wykonawcy uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt. - Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających ciągłą łączność ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków koordynatorowi w Trzcielu z prowadzonej akcji zimowej. - Podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. - Wyposażenie każdego pojazdu pracującego na drodze w światła wysyłające żółte sygnały błyskowe oraz łańcuchy (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych). - Wyposażenie nośnika w całodobową łączność za pomocą telefonu komórkowego. - W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową Wykonawca obowiązany jest do pokrycia szkód. - Zamawiający zastrzega sobie prawo przydziału sprzętu do nośnika, który spełnił wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wskazanie miejsca jego postoju. - Wykonawca będzie miał obowiązek podjąć pracę w ciągu 20 minut od chwili otrzymania wezwania od uprawnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w czasie pełnienia płatnego dyżuru lub 24 godz. poza dyżurem. - Zamawiający zapłaci Wykonawcy za godzinę dyżuru na bazie Obwodu Drogowego (pozostanie w gotowości do podjęcia działań) w wysokości 30% stawki za 1 godzinę efektywnej pracy nośnika (z zaokrągleniem górę do pełnych złotych). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z : - umową, - protokółem przekazania sprzętu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ, - oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem* i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznik nr 4. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumieć się będzie min. 1 usługę zimowego utrzymania drogi powiatowej, wojewódzkiej lub krajowej o wartości brutto min. 20 tys. zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek może być spełniony łącznie. B.2) Wykaz niezbędnych* do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru załącznik nr 3. * dla zadań nr 1, nr 5 i nr 6 Wykonawca wykaże się dysponowaniem nośnikami sprzętowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia - wymagane nośniki do piaskarki i pługa średniego stanowiących własność Zamawiającego : - dla piaskarki (ECOS SCHMIDT) i pługa (SCHMIDT) nośnik podstawowy - samochód skrzyniowy o ładowności min. 7,5 Mg, - dla piaskarki (P1) i pługa (SCHMIDT) nośnik podstawowy - samochód skrzyniowy o ładowności min.7,5 Mg. B.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru załącznik nr 8. B.4) Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów własnego lub użyczonego z ważnością na dzień składania ofert oraz umowę użyczenia (jeżeli dotyczy). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przedmiot ubezpieczenia musi obejmować wykonywanie robót drogowych i usług przy zimowym utrzymaniu dróg. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 24
66-300 Międzyrzecz
pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 66-300 Międzyrzecz pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie przy użyciu : - piaskarki (ECOS SCHMIDT) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie przy użyciu : - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie przy użyciu : - pługa średniego stanowiącego własność lub będącego w dyspozycji Wykonawcy - 1 szt. (dorywczo) wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie przy użyciu : - ładowarki do załadunku piasko-soli - 1 szt stanowiącej własność lub będącej w dyspozycji Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu przy użyciu : - piaskarki (P1) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu przy użyciu : - piaskarki (P1) - 1 szt. stanowiącej własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pługa średniego 1 szt. stanowiącego własność lub będącego w dyspozycji Wykonawcy - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu przy użyciu : - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. (dorywczo) stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu przy użyciu : - ładowarki do załadunku piasko-soli - 1 szt. - do załadunku z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Międzyrzecz
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu"
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.