eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Poznań: Pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 231478 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu. Pełnienie roli doradcy technicznego obejmuje 3 etapy: 1)Negocjacje z kandydatami - etap I; 2)Konsultacje techniczne na etapie formułowania zaproszenia do złożenia ofert ostatecznych oraz w trakcie ich przygotowywania przez kandydatów - etap II; 3)Ocenę merytoryczną (techniczną) tych ofert - etap III. 1. W ramach realizacji etapu I Wykonawca zobowiązuje się do: 1)Zapoznania się z przedstawionymi przez Zamawiającego dokumentami dotyczącymi postępowania, w szczególności ze wstępnym programem funkcjonalno-użytkowym planowanej inwestycji oraz ze wzorem umowy Miasto-Koncesjonariusz; 2)Aktywnego udziału w negocjacjach z kandydatami, w szczególności do: a)uczestniczenia w całości wszystkich spotkań z Zamawiającym oraz z Zamawiającym i wnioskodawcami (ilość spotkań uzależniona jest od ilości wnioskodawców uczestniczących w negocjacjach oraz od skomplikowania podnoszonych w czasie spotkań kwestii; przewiduje się organizację minimum 10 spotkań), b)udzielania w ciągu 5 dni od wystąpienia zdarzenia pisemnych opinii na prośbę Zamawiającego oraz odpowiadania pisemnie na pytania stawiane przez uczestników negocjacji (w tym przez Zamawiającego), dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji, w tym w szczególności z zakresu wymagań dotyczących: -konstrukcji i zabezpieczenia planowanej inwestycji, -elementów wykończenia i wyposażenia, -oceny wpływu planowanej inwestycji na środowisko naturalne, -systemu wentylacji, -sieci wodociągowej i sanitarnej, -sieci elektrycznej, -sieci telekomunikacyjnych i informatycznych, -ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej; c)zaakceptowania i zaparafowania protokołów z przeprowadzonych spotkań. 2. W ramach realizacji etapu II Wykonawca zobowiązuje się do udziału w pracach przygotowawczych dokumentacji na wyłonienie koncesjonariusza, w tym w szczególności zobowiązany jest do: 1)przygotowania w terminie 14 dni od dnia zakończenia ostatniego spotkania z wnioskodawcami pisemnego podsumowania dotyczącego aspektów technicznych (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b)) jakie były podnoszone w trakcie negocjacji z wnioskodawcami, oraz propozycji zmian jakie zdaniem Wykonawcy powinny zostać uwzględnione w dokumentach postępowania (w tym w szczególności w programie funkcjonalno-użytkowym oraz umowie Miasto-Koncesjonariusz), 2)udzielania, w ciągu 5 dni od wystosowania pisemnej prośby (notatka/protokół ze spotkania negocjacyjnego, pismo/e-mail) przez Zamawiającego, pisemnych opinii dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b) lub wyjaśnień do materiału przygotowanego w pkt. 3. 3)pisemnego zaakceptowania i zaparafowania ostatecznych dokumentów postępowania, w tym w szczególności programu funkcjonalno-użytkowego planowanej inwestycji oraz wzoru umowy Miasto-Koncesjonariusz w terminie 5 dni od dnia ich przekazania Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego; 4)udzielania, w ciągu 5 dni od wystosowania pisemnej prośby (pismo/e-mail) przez Zamawiającego, pisemnych wyjaśnień na pytania dotyczące aspektów technicznych inwestycji, zgłaszane przez kandydatów w trakcie przygotowywania ofert ostatecznych. 3. W ramach realizacji etapu III oceny merytorycznej złożonych ofert dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji (w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), w tym w szczególności: 1)uczestniczenia we wszystkich spotkaniach komisji przetargowej, 2)udzielania ustnych (w trakcie spotkań) i pisemnych (w ciągu 5 dni) opinii na prośbę Zamawiającego, dotyczących aspektów technicznych złożonych ofert (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), 3)przygotowania w ciągu 30 dni od dnia otwarcia ofert raportu końcowego z oceny technicznej złożonych ofert (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), 4)pisemnego zaakceptowania i zaparafowania protokołu końcowego wyboru najlepszej oferty w terminie 3 dni od dnia ich przekazania Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. CPV: 71311000-1, 71313000-5 71312000-8, 71314300-5, 71315100-0,71315200-1, 71316000-6, 71317000-3, 71318000-0 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00-1, 71.31.30.00-5, 71.31.20.00-8, 71.31.43.00-5, 71.31.51.00-0, 71.31.52.00-1, 71.31.60.00-6, 71.31.70.00-3, 71.31.80.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie udokumentowanego doświadczenia w wykonaniu minimum jednej usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego ( w szczególności obejmującego swym zakresem branżę konstrukcyjno- budowlaną, elektryczną, instalacyjną w zakresie instalacji wentylacyjnej, wodociągowej i kanalizacyjnej) zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1dysponowanie minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno -budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmiany umowy Zamawiający przewidział w § 4 ust. 2 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań,pok.444.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań,pok.446.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.