Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Poznań: Pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 231478 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu. Pełnienie roli doradcy technicznego obejmuje 3 etapy: 1)Negocjacje z kandydatami - etap I; 2)Konsultacje techniczne na etapie formułowania zaproszenia do złożenia ofert ostatecznych oraz w trakcie ich przygotowywania przez kandydatów - etap II; 3)Ocenę merytoryczną (techniczną) tych ofert - etap III. 1. W ramach realizacji etapu I Wykonawca zobowiązuje się do: 1)Zapoznania się z przedstawionymi przez Zamawiającego dokumentami dotyczącymi postępowania, w szczególności ze wstępnym programem funkcjonalno-użytkowym planowanej inwestycji oraz ze wzorem umowy Miasto-Koncesjonariusz; 2)Aktywnego udziału w negocjacjach z kandydatami, w szczególności do: a)uczestniczenia w całości wszystkich spotkań z Zamawiającym oraz z Zamawiającym i wnioskodawcami (ilość spotkań uzależniona jest od ilości wnioskodawców uczestniczących w negocjacjach oraz od skomplikowania podnoszonych w czasie spotkań kwestii; przewiduje się organizację minimum 10 spotkań), b)udzielania w ciągu 5 dni od wystąpienia zdarzenia pisemnych opinii na prośbę Zamawiającego oraz odpowiadania pisemnie na pytania stawiane przez uczestników negocjacji (w tym przez Zamawiającego), dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji, w tym w szczególności z zakresu wymagań dotyczących: -konstrukcji i zabezpieczenia planowanej inwestycji, -elementów wykończenia i wyposażenia, -oceny wpływu planowanej inwestycji na środowisko naturalne, -systemu wentylacji, -sieci wodociągowej i sanitarnej, -sieci elektrycznej, -sieci telekomunikacyjnych i informatycznych, -ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej; c)zaakceptowania i zaparafowania protokołów z przeprowadzonych spotkań. 2. W ramach realizacji etapu II Wykonawca zobowiązuje się do udziału w pracach przygotowawczych dokumentacji na wyłonienie koncesjonariusza, w tym w szczególności zobowiązany jest do: 1)przygotowania w terminie 14 dni od dnia zakończenia ostatniego spotkania z wnioskodawcami pisemnego podsumowania dotyczącego aspektów technicznych (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b)) jakie były podnoszone w trakcie negocjacji z wnioskodawcami, oraz propozycji zmian jakie zdaniem Wykonawcy powinny zostać uwzględnione w dokumentach postępowania (w tym w szczególności w programie funkcjonalno-użytkowym oraz umowie Miasto-Koncesjonariusz), 2)udzielania, w ciągu 5 dni od wystosowania pisemnej prośby (notatka/protokół ze spotkania negocjacyjnego, pismo/e-mail) przez Zamawiającego, pisemnych opinii dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b) lub wyjaśnień do materiału przygotowanego w pkt. 3. 3)pisemnego zaakceptowania i zaparafowania ostatecznych dokumentów postępowania, w tym w szczególności programu funkcjonalno-użytkowego planowanej inwestycji oraz wzoru umowy Miasto-Koncesjonariusz w terminie 5 dni od dnia ich przekazania Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego; 4)udzielania, w ciągu 5 dni od wystosowania pisemnej prośby (pismo/e-mail) przez Zamawiającego, pisemnych wyjaśnień na pytania dotyczące aspektów technicznych inwestycji, zgłaszane przez kandydatów w trakcie przygotowywania ofert ostatecznych. 3. W ramach realizacji etapu III oceny merytorycznej złożonych ofert dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji (w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), w tym w szczególności: 1)uczestniczenia we wszystkich spotkaniach komisji przetargowej, 2)udzielania ustnych (w trakcie spotkań) i pisemnych (w ciągu 5 dni) opinii na prośbę Zamawiającego, dotyczących aspektów technicznych złożonych ofert (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), 3)przygotowania w ciągu 30 dni od dnia otwarcia ofert raportu końcowego z oceny technicznej złożonych ofert (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), 4)pisemnego zaakceptowania i zaparafowania protokołu końcowego wyboru najlepszej oferty w terminie 3 dni od dnia ich przekazania Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. CPV: 71311000-1, 71313000-5 71312000-8, 71314300-5, 71315100-0,71315200-1, 71316000-6, 71317000-3, 71318000-0 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00-1, 71.31.30.00-5, 71.31.20.00-8, 71.31.43.00-5, 71.31.51.00-0, 71.31.52.00-1, 71.31.60.00-6, 71.31.70.00-3, 71.31.80.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia w wykonaniu minimum jednej usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego ( w szczególności obejmującego swym zakresem branżę konstrukcyjno- budowlaną, elektryczną, instalacyjną w zakresie instalacji wentylacyjnej, wodociągowej i kanalizacyjnej) zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1dysponowanie minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno -budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość zmiany umowy Zamawiający przewidział w § 4 ust. 2 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań,pok.444.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań,pok.446.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie audytu energetycznego wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową dla inwestycji pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Dobrym Mieście
- Przebudowa infrastruktury zasobów wodnych w Lipnicy Wielkiej w Gminie Korzenna w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Audyt energetyczny sieci oświetlenia miejskiego na terenie miasta Olsztyna
- Opracowanie audytów ex-ante oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu poprawy efektywności energetycznej budynku SP w Galwieciach oraz budynków mieszkalnych na terenie Gminy Gołdap
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- Inżynier Kontraktu.
więcej: Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.