eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzedmiotem zamówienia jest pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Poznań: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 363803 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231478 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli doradcy technicznego Miasta w trakcie organizowanego przez Miasto postępowania na wyłonienie Koncesjonariusza na budowę parkingu w formule koncesji na roboty budowlane lub usługi pod placem Bernardyńskim w Poznaniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie roli doradcy technicznego obejmuje 3 etapy: 1) Negocjacje z kandydatami - etap I; 2) Konsultacje techniczne na etapie formułowania zaproszenia do złożenia ofert ostatecznych oraz w trakcie ich przygotowywania przez kandydatów - etap II; 3) Ocenę merytoryczną (techniczną) tych ofert - etap III. 1. W ramach realizacji etapu I Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Zapoznania się z przedstawionymi przez Zamawiającego dokumentami dotyczącymi postępowania, w szczególności ze wstępnym programem funkcjonalno-użytkowym planowanej inwestycji oraz ze wzorem umowy Miasto-Koncesjonariusz; 2) Aktywnego udziału w negocjacjach z kandydatami, w szczególności do: a) uczestniczenia w całości wszystkich spotkań z Zamawiającym oraz z Zamawiającym i wnioskodawcami (ilość spotkań uzależniona jest od ilości wnioskodawców uczestniczących w negocjacjach oraz od skomplikowania podnoszonych w czasie spotkań kwestii; przewiduje się organizację minimum 10 spotkań), b) udzielania w ciągu 5 dni od wystąpienia zdarzenia pisemnych opinii na prośbę Zamawiającego oraz odpowiadania pisemnie na pytania stawiane przez uczestników negocjacji (w tym przez Zamawiającego), dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji, w tym w szczególności z zakresu wymagań dotyczących: -konstrukcji i zabezpieczenia planowanej inwestycji, -elementów wykończenia i wyposażenia, -oceny wpływu planowanej inwestycji na środowisko naturalne, -systemu wentylacji, -sieci wodociągowej i sanitarnej, -sieci elektrycznej, -sieci telekomunikacyjnych i informatycznych, -ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej; c) zaakceptowania i zaparafowania protokołów z przeprowadzonych spotkań. 2. W ramach realizacji etapu II Wykonawca zobowiązuje się do udziału w pracach przygotowawczych dokumentacji na wyłonienie koncesjonariusza, w tym w szczególności zobowiązany jest do: 1) przygotowania w terminie 14 dni od dnia zakończenia ostatniego spotkania z wnioskodawcami pisemnego podsumowania dotyczącego aspektów technicznych (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b)) jakie były podnoszone w trakcie negocjacji z wnioskodawcami, oraz propozycji zmian jakie zdaniem Wykonawcy powinny zostać uwzględnione w dokumentach postępowania (w tym w szczególności w programie funkcjonalno-użytkowym oraz umowie Miasto-Koncesjonariusz), 2) udzielania, w ciągu 5 dni od wystosowania pisemnej prośby (notatka/protokół ze spotkania negocjacyjnego, pismo/e-mail) przez Zamawiającego, pisemnych opinii dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b) lub wyjaśnień do materiału przygotowanego w pkt. 3. 3) pisemnego zaakceptowania i zaparafowania ostatecznych dokumentów postępowania, w tym w szczególności programu funkcjonalno-użytkowego planowanej inwestycji oraz wzoru umowy Miasto-Koncesjonariusz w terminie 5 dni od dnia ich przekazania Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego; 4) udzielania, w ciągu 5 dni od wystosowania pisemnej prośby (pismo/e-mail) przez Zamawiającego, pisemnych wyjaśnień na pytania dotyczące aspektów technicznych inwestycji, zgłaszane przez kandydatów w trakcie przygotowywania ofert ostatecznych. 3. W ramach realizacji etapu III oceny merytorycznej złożonych ofert dotyczących aspektów technicznych planowanej inwestycji (w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), w tym w szczególności: 1) uczestniczenia we wszystkich spotkaniach komisji przetargowej, 2) udzielania ustnych (w trakcie spotkań) i pisemnych (w ciągu 5 dni) opinii na prośbę Zamawiającego, dotyczących aspektów technicznych złożonych ofert (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), 3) przygotowania w ciągu 30 dni od dnia otwarcia ofert raportu końcowego z oceny technicznej złożonych ofert (w szczególności w zakresie wyszczególnionym w ust.1 pkt 2 ppkt b), 4) pisemnego zaakceptowania i zaparafowania protokołu końcowego wyboru najlepszej oferty w terminie 3 dni od dnia ich przekazania Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.20.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.31.51.00 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych 71.31.52.00 - Budowlane usługi doradcze 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 71.31.70.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 111/307, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.